Articole care fac referire la Cannes Lions
Golin lansează CONFLUENȚE – o platformă prin care agenția și influencerii dezvoltă împreună mesaje și formate care promit rezultate brandurilor
Curajul de a spune lucrurilor pe nume: Cheil România își consolidează departamentul creativ cu o echipă care pune umanitatea înaintea ego-ului
Conferința IAA Creativity4Better se întoarce în 2025 într-un format care explorează toate dimensiunile creativității
Lumini, cameră, joacă! Tom Holland și frații săi se alătură Grupului LEGO pentru a inspira copiii și familiile să nu înceteze niciodată să se joace
[PR Playbook] Ana Jităriță: Gândim, muncim, trăim într-un an în care comunicarea și, de ce nu, tăcerea brandurilor, sunt influențate de tot: de la climatul politic internațional la ura omului obișnuit de pe rețele
[Creativitatea de zi cu zi] Ioana Staver: În trecut creativitatea era privită ca ceva aproape mistic. Astăzi, eu o văd ca pe un skill pragmatic, care se regăsește în munca multor oameni
[PR Playbook] Ioana Duca: Chiar dacă PR-ul face parte din industriile creative, există o știință elaborată în spate care ne „obligă” să ne uităm la date
[Work & Self] Adela Dan: Știu că nu operăm oameni pe cord deschis, dar există responsabilitate în această meserie și ea ar trebui conștientizată de mulți oameni din industrie
Golin România – cinci premii internaționale la Symbol Creative Awards 2025, prin campania Testat e Hot, dezvoltată pentru MedLife
„Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc”, o campanie cu miză legislativă, semnată de Golin pentru Salvați Copiii România
Golin câștigă Gold și Bronz la Effie Awards România 2025 cu „World’s Favourite Toilet”, campanie dezvoltată pentru MedLife
PENNY marchează 20 de ani în România cu ‘Forme de dragoste’ - gesturi simple prin care avem grijă unii de alții
Studiu Golin: 60% dintre consumatorii familiarizați cu fenomenul de greenwashing afirmă că au identificat acest tip de practici în mesajele brandurilor
Golin și Path lansează studiul EXPUS®: greenwashing-ul invizibil. Transparență vs. Greenwashing: Publicul și profesioniștii în comunicare – două perspective în oglindă
Beko, Whirlpool și Hotpoint - trei branduri globale care au ales McCann Worldgroup România pentru transformarea de brand cu AI












































