![[Marcom 2021] Catalin Rusu: Hibridizarea modului de lucru e marea miza post-pandemie, iar dozajul, marele semn de intrebare. Ce pastram din noul normal, ce eliminam, ce scalam](https://media.iqads.ro/2021/01/catalin-rusu-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Creative Partner
![[Marcom 2021] Catalin Rusu: Hibridizarea modului de lucru e marea miza post-pandemie, iar dozajul, marele semn de intrebare. Ce pastram din noul normal, ce eliminam, ce scalam](https://media.iqads.ro/2021/01/catalin-rusu-cover-410.jpg)

Andreea Sandu: Ne-am dat seama ca puterea noastra consta in a aduna in jurul nostru talente valoroase din diverse “cercuri” de expertiza

41 de premii au fost acordate la Gala de Premiere Effie 2020, prima în format digital. Grand Effie: The Banknote Concerts

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Effie Awards 2020 – Finaliștii competiției. Gala Online Effie Awards România are loc pe 26 noiembrie

Platforma #supersocial de la Superbet și Rusu+Borțun îi încurajează pe români să câștige meciul cu 2020
![[A New Now] Mih Lovin: Situatia asta noua e ca mersul pe gheata. Unii avem abilitatea sa nu cadem, altii avem balans cat sa inaintam frumos si sa facem spectacol](https://media.iqads.ro/2020/08/68ab0e6b-a061-49d2-8256-9e082190b869-1-cover-410.jpg)
[A New Now] Mih Lovin: Situatia asta noua e ca mersul pe gheata. Unii avem abilitatea sa nu cadem, altii avem balans cat sa inaintam frumos si sa facem spectacol

Metaminds și Rusu+Borțun lansează platforma #beameta. Episodul 1: EverRestless - Maratonul 6633 Arctic Ultra

Infinit Agency continuă seria FridayLive@Five, următoarea ediție având loc vinerea aceasta la ora 17:00
![[Noul context] Irinel Ionescu: Companiile vor intelege ca “play safe” este “play dead” in unele industrii](https://media.iqads.ro/2020/04/irinel-ionescu-cover-410.jpg)
[Noul context] Irinel Ionescu: Companiile vor intelege ca “play safe” este “play dead” in unele industrii

O campanie făcută remote de ING Home’Bank și Jazz: despre oameni adevărați și soluții relevante de banking

Squad și L2 au realizat pentru ING o campanie de influential marketing în care s-a vorbit pe bune despre cum stă treaba cu banii în cuplu

L2 și Creative VR au realizat, pentru ING, prima campanie de CSR prin intermediul unui filtru de Instagram

Care sunt trendurile în Marcomm pe 2020 și cum putem rămâne actuali? Află la Seara YP – Marcomm x Trends 2020

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania

ANTI-TREND: Ți-a plăcut vara asta la festivaluri? ING, L2 și SQUAD.influencers zic “much FOMO, very expensive”
![[Reguli de pitch] Irinel Ionescu (Ampro): Noi, agentiile, incurajam ocolirea acestor reguli prin participarea in pitch-uri care nu respecta acest ghid](https://media.iqads.ro/2019/08/image1-6-cover-410.jpg)