
Articole care fac referire la Eurobest


The Alternative School celebrează primii 18 ani. Concurs de burse cu oportunități: specializări de top, expunere internațională
![[Refresh creativ] Roxana Niță: Noua generație de directori de creație e mai empatică și mai responsabilă, s-au domolit rolurile de mici dictatori care nu respectă viața personală a angajaților](https://media.iqads.ro/2022/12/roxana-nita-header-iqads-cover-850-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Roxana Niță: Noua generație de directori de creație e mai empatică și mai responsabilă, s-au domolit rolurile de mici dictatori care nu respectă viața personală a angajaților
![[Art & Magic] Ioana Halunga: Orice “greșeală” aș face e parte din compoziție și încerc să o transform în ceva care aparține imaginii. Încerc să adopt aceeași atitudine și-n viață](https://media.iqads.ro/2022/10/fotojet-90-cover-410.jpg)
[Art & Magic] Ioana Halunga: Orice “greșeală” aș face e parte din compoziție și încerc să o transform în ceva care aparține imaginii. Încerc să adopt aceeași atitudine și-n viață

Brand Desire Index, noul instrument Leo Burnett Bucharest pentru măsurarea dezirabilității brandurilor

InfluenceMe 2022. Studiul Starcom România care analizează impactul generat de campaniile de influencer marketing în rândul consumatorilor

Mihai Gongu, jurat D&AD Awards: O idee puternică se poate manifesta într-o mie de feluri. De la un tweet, la o colecție de NFT-uri. De la un gest, la un nou produs sau un film demn de Palme d’Or

Unspoken Femininity – cel mai recent studiu Starcom România decodează conceptul de feminitate la nivel cultural, social și economic
![[Veterani in media] Mihai Trandafir: Visam sa devenim mai rationali, mai strategici, mai calculati, mai rigurosi. Practic ne grabeam sa ne maturizam](https://media.iqads.ro/2022/03/cover-mihai-cover-410.jpg)
[Veterani in media] Mihai Trandafir: Visam sa devenim mai rationali, mai strategici, mai calculati, mai rigurosi. Practic ne grabeam sa ne maturizam

Emisiunile TV preferate de români în sezonul toamnă 2021, conform topului Content Power Ratings realizat de Starcom România

Peste 20.000 de persoane au testat filtrele AR din cadrul XR Month în primele două săptămâni de festival

InfluenceMe 2021. Studiul Starcom care analizează factorii determinanți ai unei campanii de influencer marketing de succes

One Night Gallery și Leo Burnett lansează XR Month, festivalul prin care redescoperi Bucureștiul în realitatea augmentată

Starcom România prezintă Social Media Stars Index, topul celor mai urmărite conturi online din România în luna august

Studiu Starcom: Cum s-a schimbat comportamentul românilor cu privire la vacanțe în perioada pandemiei

15 minute pentru viață. AVON și Kaufland România continuă campania #CancelCancer - caravana națională de ecografii mamare gratuite

Campania Moldy Whopper pentru Burger King a câștigat 18 premii la Clio Awards, dintre care 4 Grand Clio
