[PR-ul creativ] Alexandru Paius: Creativitatea trebuie insa sa fie mereu fundamentata strategic. Becul se poate aprinde, important este in ce directie bate lumina

[PR-ul creativ] Alexandru Paius: Creativitatea trebuie insa sa fie mereu fundamentata strategic. Becul se poate aprinde, important este in ce directie bate lumina

Romanul s-a nascut poet. Si creativ, adauga Alexandru Paius, Senior Partner IMAGE PR. Potentialul creativitatii pe piata de PR din Romania este mare, spune acesta, chiar daca nu se concretizeaza intotdeauna.

Alexandru numeste doua impedimente majore in fata creativitatii din acest domeniu: frica, si nu neaparat a clientului, si lipsa unei culturi a creativitatii. Pentru ca atunci cand „nu se aprinde becul”, trebuie sa gasesti alte metode de generare a luminii.

 

Creativitatea a fost dintotdeauna parte din meseria noastra. Odata cu multitudinea de campanii si de comunicari in general, creativitatea a devenit un bun punct de diferentiere: atrage atentia, capteaza publicul, genereaza memorabilitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related