![[PR & Comunicare 2023] Ana-Maria Diceanu: Într-o perioadă tulbure, agitată, cu multe știri negative, trebuie să aducem în comunicare binele](https://media.iqads.ro/2023/04/ana-diceanu-cover-850-cover-850-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Unlock Market Research
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Unlock Market Research
![[PR & Comunicare 2023] Ana-Maria Diceanu: Într-o perioadă tulbure, agitată, cu multe știri negative, trebuie să aducem în comunicare binele](https://media.iqads.ro/2023/04/ana-diceanu-cover-850-cover-850-cover-410.jpg)

Polițe RCA disponibile direct pe Autovit.ro. Utilizatorii pot compara pe platformă toate ofertele de pe piață și pot genera online și instant asigurarea auto obligatorie

Colliers: Numărul locuințelor vândute anul trecut în București a fost cu 11% mai mare decât în 2021, dar scăderea accesibilității locuințelor noi și dobânzile restrictive au crescut interesul românilor pentru chirii

Inovație în industria media locală: Utilizate în premieră națională, reclamele video cu activare vocală dezvoltate de către Teads contribuie la succesul campaniei de sustenabilitate a liderului pieței de electrocasnice, Arctic

În 2022, românii au cumpărat cu 8% mai puține mașini decât în 2021, dar la un preț mai mare. Volum record de mașini electrice, în timp ce importul de mașini rulate este la cel mai mic nivel din ultimii 6 ani

Află tendințele în comunicarea business-to-business de la cei mai buni specialiști de pe piața locală

WefflerMark, pentru prima oară pe podiumul BIZ PR AWARDS. Agenția a ocupat locul 3 în topul celor mai performante agenții de PR din România

Arctic, pentru al treilea an consecutiv pe primul loc în topul celor mai puternice branduri românești

Intrăm în era economiei bazată pe încredere. Încrederea devine din ce in ce mai mult o “marfă” valoroasă.

McCann PR și Avenor College - parteneriat strategic pentru promovarea proiectelor educaționale inovatoare
![[Viață de ONGist] Andreea Oprea: ONG-urile nu pot salva lumea, desi ar fi minunat, insa pot produce schimbari atunci cand cat mai multa lume se alatura acestei misiuni de a face bine, in orice domeniu](https://media.iqads.ro/2022/02/fotojet-2022-02-21t154705-968-cover-410.jpg)
[Viață de ONGist] Andreea Oprea: ONG-urile nu pot salva lumea, desi ar fi minunat, insa pot produce schimbari atunci cand cat mai multa lume se alatura acestei misiuni de a face bine, in orice domeniu
![[Digital Trends] Camelia Petrescu: Observăm o nevoie crescută ca social media să fie mai mult decât un canal unde “poți să pierzi vremea”](https://media.iqads.ro/2021/11/camelia-petrescu-cover-410.jpg)
[Digital Trends] Camelia Petrescu: Observăm o nevoie crescută ca social media să fie mai mult decât un canal unde “poți să pierzi vremea”

Internetics prezintă Juriul ediției cu numărul 21. Jury Chair: Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA

Arctic, pentru al doilea an consecutiv pe primul loc în topul celor mai puternice branduri românești

Nicio lună fără o faptă bună, schimbarea pe care vrea să o aducă Asociația pastel în comportamentul românilor

Prima TV și platforma DestinatiaAnului.ro te invită să participi la cel mai ambițios proiect de promovare turistică a României: alege destinația anului 2021 din România

Arctic aduce în prim plan gama de încorporabile ce îmbină tehnologia cu designul contemporan, prin campania „Descoperă universul colecțiilor Arctic”

Arctic aduce în prim plan performanța electrocasnicelor sale prin cea mai recentă campanie - “Familia este businessul tău”

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Effie Awards 2020 – Finaliștii competiției. Gala Online Effie Awards România are loc pe 26 noiembrie

Pentru a cincea oară, Golin ocupă locul 1 în Topul Agențiilor de PR din România, realizat de Revista Biz

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala
![[Research Update] Alexandra Cojocaru: E important ca brandurile sa inteleaga schimbarile ce au loc pentru oameni la nivel emotional, dincolo de simple comportamente sau achizitii](https://media.iqads.ro/2020/09/alexandra-cojocaru-cover-410.jpg)
[Research Update] Alexandra Cojocaru: E important ca brandurile sa inteleaga schimbarile ce au loc pentru oameni la nivel emotional, dincolo de simple comportamente sau achizitii
![[Noul context] Ludmila Gurău: Comunicarea de criză solicită multă creativitate, dar nu trebuie să depășească limitele marcate de context](https://media.iqads.ro/2020/03/poza-ludmila-gurau-cover-410.jpg)