
Articole care fac referire la Unlock Market Research
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Unlock Market Research


EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Effie Awards 2020 – Finaliștii competiției. Gala Online Effie Awards România are loc pe 26 noiembrie

Pentru a cincea oară, Golin ocupă locul 1 în Topul Agențiilor de PR din România, realizat de Revista Biz

Peste 200 de inscrieri in competitia Internetics 2020. Juriul Internetics 2020 reuneste peste 60 de specialisti in comunicarea digitala
![[Research Update] Alexandra Cojocaru: E important ca brandurile sa inteleaga schimbarile ce au loc pentru oameni la nivel emotional, dincolo de simple comportamente sau achizitii](https://media.iqads.ro/2020/09/alexandra-cojocaru-cover-410.jpg)
[Research Update] Alexandra Cojocaru: E important ca brandurile sa inteleaga schimbarile ce au loc pentru oameni la nivel emotional, dincolo de simple comportamente sau achizitii
![[Noul context] Ludmila Gurău: Comunicarea de criză solicită multă creativitate, dar nu trebuie să depășească limitele marcate de context](https://media.iqads.ro/2020/03/poza-ludmila-gurau-cover-410.jpg)
[Noul context] Ludmila Gurău: Comunicarea de criză solicită multă creativitate, dar nu trebuie să depășească limitele marcate de context

Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic, Jury Chair la Internetics 2019

Ana-Maria Diceanu (Global Women in PR Romania): Nu ar trebui sa ne rezumam doar la intalniri la premiile de PR, evenimente si, din cand in cand, la pitch-uri

Anu Niemonen (hasan & partners), Kris Hoet (FCB Global) şi Conn Bertish (Cancer Dojo) pe scena „ADC Focus on Impact”

Adina Vlad, despre dezbaterile Effie: Au fost situatii in care juratii au spus ca probabil campania e mai buna decat arata cazul

Ana-Maria Diceanu, de la GMP la propria agentie: Totul a inceput atunci cand am realizat ca abordarea situatiilor de criza este o Cenusareasa in universul de PR
![[Directii de research] Adina Vlad (Unlock Market Research): Avem o mare problema a competentelor. Cel putin jumatate din forta de munca din research viseaza sa paraseasca industria la un moment dat](https://media.iqads.ro/2018/03/adina-cover-410.jpg)
[Directii de research] Adina Vlad (Unlock Market Research): Avem o mare problema a competentelor. Cel putin jumatate din forta de munca din research viseaza sa paraseasca industria la un moment dat

Trendurile la români în 2018: primul studiu național complex care arată cum trăiesc și gândesc românii

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari

Andreea Nemens (GMP Group): Prin ideea „Brancusi e al meu”, am dat puterea fiecarui roman sa aleaga, sa constientizeze, sa isi asume si, cel mai important, sa se ralieze la o cauza
