Articole care fac referire la Dero
Care sunt cele mai puternice branduri românești în 2025. Biz prezintă BrandRO, pentru al 16-lea an consecutiv
Saatchi & Saatchi și editura Nemira lansează „Restart la Povești”, o inițiativă menită să readucă magia poveștilor în grădinițe și în școli
Chill Pack ajunge la 15.000 de profesioniști din mediul corporate cu surprize de la branduri renumite
[Puterea brandurilor] Răzvan Vasiloiu: În 2022, brandurile sunt la fel de puternice ca în 1973, ca în 1955. Brandurile sunt puternice în măsura în care li se oferă puterea de către oameni
Unilever introduce pe piață sticla eco-friendly pentru detergentul lichid DERO. Sticla este realizată din plastic reciclat și este 100% reciclabilă
Chill Pack: Branduri de top contribuie la starea de bine a profesioniștilor din peste 120 de companii
Începând cu luna martie, Ana-Maria Pâslaru va prelua rolul de Managing Director al Unilever South Central Europe
[A New Now] Alexandra Popa: Masca se asortează cu starea de bine a celui ce o poartă și a celor din jur
[Omul și brandul] Luminița Gîdea (Unilever): De la bun început, mi-am dorit să mă asigur că viziunea Dove asupra frumuseții ajunge la fiecare femeie din România
Unilever lansează campania „Plantează un copac și oferă-l cuiva drag!” alături de Plantăm fapte bune în Romania și Mega Image
[SoMe 2019] Maria Bucur (Unilever): Pentru noi, 2018 a fost un an experimental, in care ne-am jucat cu tot ce a fost nou in social media
[Folclorul din reclame] Beni Goace: Așadar, reclame mai proaste, la produse, respectiv, mai proaste. Pentru că meritați! Cut!
[YouTube Romania Ads Leaderboard] - Top 5 cele mai populare reclame vizionate in luna martie 2016. Dero si Telekom Romania in top
Mindshare Romania castiga pentru a 5-a oara consecutiv contul Unilever South Central Europe. Colaborarea dintre cele doua companii se extinde in toate tarile din CEE
[PR-ul creativ] Alexandru Paius: Creativitatea trebuie insa sa fie mereu fundamentata strategic. Becul se poate aprinde, important este in ce directie bate lumina
David Stroe si viitorul logo-urilor: In urmatorii 5 ani e posibil sa apara trenduri ce implica medii mixte si tehnologii mai noi: animatii, personalizari si modificari contextuale

















![[Actualizare] Inca un apel catre branduri: Nu mai hraniti Fake News](https://media.iqads.ro/2018/06/a3rtv800-cover-410.jpg)













![[Romanismul si publicitatea] Teodor Cucu: Nu pot fi mandru de ceva ce nu este meritul meu](https://media.iqads.ro/2015/02/theo-ambrotip-cover-410.jpg)











