[Creativul manager] Liviu Turcanu: De multe ori, viziunea sau lipsa de viziune a unui manager de agentie influenteaza si modul de abordare al CD-ului

[Creativul manager] Liviu Turcanu: De multe ori, viziunea sau lipsa de viziune a unui manager de agentie influenteaza si modul de abordare al CD-ului

Pentru ca nimeni nu traieste singur - nici pe Pamant, nici intr-o agentie - cand discutam despre atitudinea, abordarea si rezultatele unui CD, e necesar sa privim intreg contextul organizatiei din care face parte, spune Liviu Turcanu (Creative Director, Mercury360).

Unul dintre factorii cei mai relevanti in sensul asta sta la varful managerial al agentiei, acolo unde se seteaza (sau nu) valori, obiective, fundamente.

In peisajul actual al advertising-ului, in care preturile inca dicteaza o buna parte din creatiile implementate, in agentii se gasesc mai multi gestionari creativi decat lideri, adauga Liviu:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related