Alexandra Bombita si Maria Guseth, tineri Lei in Design la Cannes: In general, e bine sa mergi pe conceptul KISS (keep it stupid simple), ceea ce am aplicat doar partial

Alexandra Bombita si Maria Guseth, tineri Lei in Design la Cannes: In general, e bine sa mergi pe conceptul KISS (keep it stupid simple), ceea ce am aplicat doar partial

Un copy si un art se hotarasc sa participe la competitia Young Lions de la Cannes via The Alternative School for Creative Thinking. Zis si facut: primit briefuri, rezolvat briefuri, calificate la Young Lions Design si pornite spre Cannes. Ca-s fete.

Alexandra Bombita (Copywriter, Leo Burnett Romania) si Maria Guseth (Art Director, Leo Burnett Romania) au format echipa Dorothy’s Slippers si s-au luptat cu un brief legat de alimentatia sanatoasa a copiilor, de rezolvat in 24 de ore. Mai pe scurt: un logo adresat copiilor sub 15 ani, adica nu cei care iau decizia de cumparare. Alexandra l-a adorat, Maria nu prea, iar spre final de deadline a intervenit si un strop de panica. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related