[Întru diversitate] Răzvan Mitoiu, Tempo Advertising: Înainte de a atinge subiecte sensibile, trebuie să ai cetățeni educați, informați și cu burțile pline

[Întru diversitate] Răzvan Mitoiu, Tempo Advertising: Înainte de a atinge subiecte sensibile, trebuie să ai cetățeni educați, informați și cu burțile pline

Mi se pare ca nici nu ar trebui sa argumentez de ce am ales tema asta de discutie si cum am ajuns la ea. Stai pe net, mergi pe strada, iei metroul sau taxiul, peste tot dai de discursul limitat si, pe alocuri, divortat de realitate prin care brandurile vorbesc cu noi. Noi nu suntem doar de-un fel. Noi avem multe nuante. Numai ca se pierd undeva, pe drum, de la brief la versiunea finala de reclama. Ca sa nu mai intram si-n subiectele recente cu semnaturile pentru Constitutie, la noi, si valul de miscari conservatorist-nationaliste, peste tot.

Asadar, oamenii din agentii ne zic care cred ei ca sunt motivele pentru care-am ajuns in punctul asta si ce putem sa facem mai bine. Incepem cu Razvan Mitoiu, Creative Director la Tempo Advertising, care zice ca e greu sa vorbesti despre situatia cuplurilor de acelasi sex, a rromilor, imigrantilor, altor religii decat cea standard samd in contextul in care abia daca apucam sa discutam despre marile noastre probleme - violenta in familie, obezitatea, educatia sexuala, vaccinarea, controlul anti-cancer - d-apoi sa le si rezolvam. Cheia e educatia, crede el. Dar e greu. Enjoy.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related