[Adio, 2016] Ionut Datcu, WOPA: Anul asta am primit oficial confirmarea ca bullshit-ul este out

[Adio, 2016] Ionut Datcu, WOPA: Anul asta am primit oficial confirmarea ca bullshit-ul este out

Ionut Datcu, Managing Partner WOPA, nu crede ca a fost un an urat, ci doar unul plin de schimbari care ne-au luat pe nepregatite. Asa ca nu ii ureaza nimic. Spera doar ca industria de publicitate va intelege mesajul consumatorilor, devenit destul de clar anul acesta: gata cu bullshit-ul!

 

2016

Aglomeratie. Schimbare.

 

Cel mai urat an?

De ce zici ca a fost urat? Nu, nu a fost urat, doar a marcat o serie de schimbari esentiale socio-politice. Ce reprezinta asta si cum va afecta publicitatea, vom vedea.

Momentan, industria de advertising romaneasca ar trebui sa inteleaga bine un singur mesaj: gata cu bullshit-ul!

De ceva vreme oamenii erau obositi de mesaje publicitare fara substanta sau insight, iar anul asta am primit oficial confirmarea ca bullshit-ul este out: alegerile din State.

 

Subiecte fierbinti

Pai, pe plan international, au fost Brexitul si alegerile din SUA, pe plan local achizitionarea Cuminteniei Pamantului, alegerea Primarului General al Capitalei, fenomenul Ciolos si alegerile parlamentare.

 

Meme-ul lui 2016

Memeurile mele preferate raman cele cu Grumpy Cat, sunt old school la meme-uri.

 

Slogan pentru 2016

It's time to cut the crap!

 

Noutati

Nu am remarcat vreo noutate. Poate doar ca agentiile independente au inceput sa fie apreciate in numar mai mare pe plan international, dar asta era previzibil.

 

Cele mai in 2016

De la noi, WOPA, mi-a placut ce a iesit pentru Alfers si Universitatea Romano-Americana.

De pe la altii, am remarcat campania Under Armour - "Phelps".

 

O urare pentru 2016

Nici daca as fi creativ nu as putea sa ii urez ceva unui an, este peste puterile mele de imaginatie.

Dar le urez oamenilor cu care am lucrat, furnizorilor, colegilor, partenerilor si tuturor acelora care mi-am marcat anul, un sincer "multumesc!".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Since 2010, WOPA has stood for Weapons of Public Attraction. Or When Other Perspectives Appear. Or Want Only Powerful Ads. Call it what you want — the point is, we make things people can’t ignore. Some... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related