Cum comunică performanța Under Armour România? O nouă provocare de marketing marca Perceptum

Cum comunică performanța Under Armour România? O nouă provocare de marketing marca Perceptum

Jucător mondial de top în liga profesionistă a echipamentelor și accesoriilor sportive, Under Armour a venit oficial în România la finele anului trecut, prin deschiderea celor două magazine din București, în Afi Cotroceni și Băneasa Shopping City, prin distribuitorul exclusiv, Kvantum Sport.

Brandul american care în 2016, la Rio, asigura echipamentul celui mai medaliat sportiv olimpic al tuturor timpurilor, înotătorul Michel Phelps, era mult așteptat de fani, de cunoscători, de sportivii de performanță și amatori din România. Pentru a consolida și a crește comunitatea Under Armour în țara noastră și pentru a crea o legătură puternică, bazată pe atasament fata de brand, între mediul online și experiența offline, Under Armour România avea nevoie de un partener de comunicare digitală pe plan național.

Soluția câștigătoare a venit din partea agenției de marketing și comunicare Perceptum: un mesaj puternic, construit în Social Media pe cele mai populare canale, care adaptează comunicarea globală Under Armour la comunitatea românească de brand și aduce, în plus, modalități originale de engagement. Totul sub hashtag-ul #IWILL, o promisiune care sintetizează cel mai bine misiunea brandului:  UNDER ARMOUR MAKES YOU BETTER.

 

“Brandul cel mai ușor de comunicat e brandul în care crezi tu însuți. Echipa Perceptum a îmbrățișat această nouă provocare de marketing cu entuziasmul pe care il regăsim, la fel de intens, în comunitatea Under Armour. Colaborarea a demarat în forță și continuă cu activări realizate local, precum și abordări inovatoare în Social Media, folosind noile facilități și tehnologii oferite de Facebook sau Instagram”, spune Raluca Ghilea, General Manager Perceptum.

 

Pe lângă materialele internaționale comunicate printr-o targetare strictă a intereselor, Perceptum a inițiat o campanie de brand&product awareness prin cooptarea unei echipe de traineri de top World Class Romania. În perioada următoare, agenția de marketing va realiza, pentru Under Armour Romania, proiecte interactive unicat pe rețelele de socializare, prin care se urmărește generarea de interes pentru valorile de brand și articolele performante oferite.

 

“Brandul Under Armour reinventează constant performanța. Acesta e mesajul pe care vrem să îl transmitem românilor iubitori și practicanți de sport: azi veți fi mai buni, veți fi mai performanți ca ieri. Și pentru asta aducem în țară cele mai inovatoare produse Under Armour așa cum am facut-o recent, introducând în premieră în România pantofii UA HOVR cu returnare de energie și design ce include materiale unice, brevetate. Ne bucurăm să vedem o comunitate dinamică și determinată în jurul acestui brand. Pentru ea pregătim, alături de partenerul nostru, Perceptum, campanii de engagement care fac din povestea noastră de brand parte integrantă din stilul de viață al publicului nostru ”, declară Ionuț Ionescu, Marketing Manager, Kvantum Sport. 

Echipa Perceptum Concept
Marina Cordun - Senior Copywriter
Luana Muresan - Strategist
Razvan Ilie - Account Manager
Anca Stirbacu - Art Director

Under Armour
Ionut Ionescu - Director Marketing

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Perceptum Concept

Perceptum Concept este o companie cu 7 ani de experienta pe piata romaneasca de marketing si comunicare si un portofoliu de clienti ce cuprinde jucatori de top din domenii precum farma, banking, auto, tehnologie,... vezi detalii »

Sectiune



Related