Consiliul Roman pentru Publicitate (RAC) este o organizatie profesionala nonguvernamentala, non-profit si independenta fondata in 1999. Activitatea de baza a Consiliului este autoreglementarea in publicitate, prin adoptarea si aplicarea prevederilor Codului de practica in comunicarea comerciala.
In prezent, Consiliul Roman pentru Publicitate reuneste peste 72 de membri: companii multinationale cu activitate in Romania, agentii de publicitate, media si asociatii profesionale – International Advertising Association, Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania, Berarii Romaniei. Consiliul este la randul sau membru in organizatii si asociatii europene - EASA - sau globale si a incheiat parteneriate de colaborare cu Consiliul National al Audiovizualului, IAB Romania sau cu Ministerul Finantelor Publice.









![[Netul salbatic] Florin Grozea: Cred că abia începem să realizăm cât de puternice sunt cuvintele "aruncate" în mediul public](https://media.iqads.ro/2020/09/florin-grozea-noiembrie-2019-mocapp-cover-410.jpg)
![[Noul context] Radu Florescu: Lumea nu se va întoarce la normal prea curând și chiar lumea post-pandemică marcom se va schimba fundamental](https://media.iqads.ro/2020/04/radu-florescu-2-cover-410.jpg)
![[Bune practici] Oana Cociașu: Ca în orice familie, este nevoie de un set de reguli care să păstreze un comportament etic](https://media.iqads.ro/2019/11/oana-cociasu-presedinte-rac-cover-410.jpg)


















