Primul cod de bune practici în influencer marketing din România: mai multă transparență, marcarea publicității, review-uri oneste

Primul cod de bune practici în influencer marketing din România: mai multă transparență, marcarea publicității, review-uri oneste

La inceput, influencerii, brandurile si agentiile s-au intalnit timid. Apoi, inhibitiile au disparut, playerii s-au inmultit si-am inceput sa vorbim si noi de influencer marketing. Piata s-a dezvoltat empiric. S-a experimentat mult, s-a tras cu ochiul in afara si s-a invatat din greseli. Si de-o parte, si de alta.

La un moment dat, lumea s-a intrebat daca nu cumva lipseste ceva. Am facut-o si noi, intr-o serie editoriala recent incheiata, in care am discutat cu influenceri si reprezentanti ai agentiilor specializate, despre posibilitatea aparitiei un cod etic dedicat industriei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related