Primul cod de bune practici în influencer marketing din România: mai multă transparență, marcarea publicității, review-uri oneste

Primul cod de bune practici în influencer marketing din România: mai multă transparență, marcarea publicității, review-uri oneste

La inceput, influencerii, brandurile si agentiile s-au intalnit timid. Apoi, inhibitiile au disparut, playerii s-au inmultit si-am inceput sa vorbim si noi de influencer marketing. Piata s-a dezvoltat empiric. S-a experimentat mult, s-a tras cu ochiul in afara si s-a invatat din greseli. Si de-o parte, si de alta.

La un moment dat, lumea s-a intrebat daca nu cumva lipseste ceva. Am facut-o si noi, intr-o serie editoriala recent incheiata, in care am discutat cu influenceri si reprezentanti ai agentiilor specializate, despre posibilitatea aparitiei un cod etic dedicat industriei.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


2Performant

2Performant este prima platforma de marketing afiliat din Romania, care, prin intermediul tehnologiei dezvoltate, permite magazinelor online sa lucreze cu oricat de multi afiliati. Afiliatii sunt specialisti in... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related