O scrisoare deschisa cere interzicerea reclamei cu pisicaine. Ana Popescu: Nimeni nu vrea sa isi vada copilul de 9 ani ca cere bere fara alcool sau sucbere

O scrisoare deschisa cere interzicerea reclamei cu pisicaine. Ana Popescu: Nimeni nu vrea sa isi vada copilul de 9 ani ca cere bere fara alcool sau sucbere

Reclama cu pisicainele Ursus care indeamna oamenii sa bea bere-suc a trezit multe reactii la aparitia ei. In social media, traseul a fost mai degraba unul obisnuit: ironii de toate felurile, glumite, ba chiar si mentiune in TNR. Recent, insa, reactiile au depasit umorul si au ajuns intr-o zona serioasa. O scrisoare deschisa adresata CNA si RAC cere ca spotul sa fie interzis. CNA a decis că reclama nu încalcă legea.

Ana Popescu, cea care semneaza aceasta scrisoare, spune ca spotul, dincolo de conceptul creativ discutabil, vizeaza in principal copii si mai putin bautorii de bere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related