Articole care fac referire la ESOMAR
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii ESOMAR
Familiile îmbrățișează noi modalități de a se conecta. Noile date din România arată că părinții apelează la jocuri video pentru a petrece timp de calitate alături de copiii lor
Lumini, cameră, joacă! Tom Holland și frații săi se alătură Grupului LEGO pentru a inspira copiii și familiile să nu înceteze niciodată să se joace
Educație pentru situații de urgență – “Fii Salvator”, noul proiect Digi24 despre importanța primului ajutor
A 10-a ediție ESOMAR Connect România 2024 s-a încheiat cu succes și cu o audiență entuziastă la Hotel Sheraton București
Philips Avent lansează inițiativa Share the Care, prin care își propune să crească conștientizarea și implicarea familiei, prietenilor și comunității, astfel încât mamele să resimtă mai puțină presiune, după naștere
Miercuri, 15 noiembrie 2023 a avut loc la Hotel Sheraton a 9-a ediție „ESOMAR Connect ROMANIA 2023”, conferința locală a industriei de cercetare de piață
G4Media: fără reclamă de la pariuri, jocuri de noroc, alcool și tutun. Finanțare etică în media românească
Miercuri, 12 octombrie 2022 are loc, la Hotel Sheraton, a 8-a ediție „BEST OF ESOMAR (BOE) ROMANIA 2022”, conferința locală a industriei de cercetare de piață
[Optimism de business] Marius Tudosiei: Business-ul era bun cand a venit pandemia. Confortabil. Acum imi dau seama ca era, in fapt, lenes!
Best Of Esomar. Market Research In Romania: Building Customer Experience In A World Of Discontinuous Loyalty
[Pe frontul publishing-ului] Marius Bortea, Revista Kamikaze: Obiectivul publicatiei noastre online este sa o predam cititorilor fideli, cu totul
BEST OF ESOMAR ROMANIA 2015, cel mai mare eveniment dedicat cercetarii de piata, va avea loc pe 29 octombrie
[In trend] Alice Mihai (ISRA): Obsesia legata de "big data" si "market analytics" este una tranzitorie pentru ca niciun client nu-si doreste ca la sfarsitul zilei sa spuna: "we are rich in data, but poor in insights"
Cu lupa deasupra celor 15 ani impliniti de D&D Research: conjunctura de inceput, primii clienti, pozitionarea actuala
Studiul de audienta radio - valul de toamna: Radio ZU lider in Bucuresti si Kiss FM lider la nivel national si urban
Rezultatele Studiului de Audienta Radio pentru valul de vara: Kiss FM - lider national, urban si comercial, Radio ZU - lider in Bucuresti
Rezultatele Studiului de Audienta Radio - primavara 2012: Kiss FM e lider de audienta la nivel national, urban si comercial
[SMARK KnowHow: Marketing Research 2011] Despre online research: reprezentati ai Raiffeisen Bank, Daedalus Millward Brown, Mercury Research si Ipsos Interactive Services




































