Digi24 dă start înscrierilor în cadrul Școlii de Media, ediția a II-a

Digi24 dă start înscrierilor în cadrul Școlii de Media, ediția a II-a

Digi24 lansează cea de-a două ediție a Școlii de Media și invită pasionații jurnalismului de calitate să se înscrie, în perioada 15-30 martie, în cadrul programului de formare. Participanți din toată țara se vor antrena în următoarele trei luni alături de mentori profesioniști, cu vastă experiență în domeniu.

În urma primei ediții a Școlii de Media, 7 din cei 30 de absolvenți s-au alăturat echipelor Digi24 și digi24.ro într-un program de internship plătit, lucrând în calitate de reporteri, respectiv redactori. Pentru noua ediție, Digi24 a suplimentat numărul de locuri disponibile până la maximum 40 și a pregătit numeroase surprize, printre care întâlniri cu invitați de marca. Pentru efectuarea înscrierilor, doritorii pot completa formularul prezent pe site-ul scoalademedia.ro.

Cum vor decurge sesiunile de învățare?

Școala de Media este un curs practic intensiv, cu câteva valențe teoretice. Participanții vor fi prezenți la cursuri trei zile pe săptămână și vor interacționa cu cei mai buni jurnalişti din redacţiile Digi24, digi24.ro şi Digi FM. Aceștia le vor sta la dispoziţie cursanților pentru a parcurge împreună etapele formării unui profesionist. Comparativ cu prima ediție, participanții vor putea opta și pentru cursuri de radio, SEO și vânzări în media online. Vor avea ore de curs şi activități, dar şi ore practice în redacţii. Vor merge la filmări, vor redacta ştiri și vor munci alături de profesioniştii Digi24, aceștia din urmă asigurând progresul fiecărui elev și monitorizând fiecare etapă în care se află. De asemenea, programului media i se vor alătura invitați speciali, atât din cadrul trustului media DIGI, cât și din mediul extern. 

Experiența dobândită în cadrul programului Școala de Media, ediția a II-a, va reprezenta pentru cursanți o șansă reală de a performa atât pe plan profesional, cât și pe plan personal. Odată ce vor dobândi exercițiul și vor căpăta experiență în comunicarea concisă şi eficientă, absolvenții vor practica meseria dorită și vor deveni noua generație de jurnaliști. Experiența cursurilor le va fi de folos în orice altă meserie, inclusiv la nivel personal, interacţiunile cu cei din jur fiind facilitate. Programul de formare Digi24 nu este doar o transmitere şi fixare de competenţe noi, ci şi ocazia de a interacţiona cu profesionişti, personalităţi, oameni pasionaţi şi dedicaţi meseriei lor.                 

Televiziunea Digi24 și platforma online Digi24.ro, poziționate de publicul român, pentru al patrulea an consecutiv, în top 3 cele mai credibile surse de informare* din România, fac parte din divizia media a grupului DIGI | RCS & RDS. Postul de știri Digi24 este favorit pentru publicul activ comercial din zonele urbane, având cel mai mare grad ESOMAR A dintre toate televiziunile de știri din România.

Platforma Digi24.ro este cea mai urmărită platformă de știri din online-ul românesc, având o medie lunară de peste 50 de milioane de vizite, în ultimele șase luni. Platforma Digi24.ro deține recordul absolut de trafic în mediul online din România, conform măsurătorilor realizate de Biroul Român de Audit Transmedia: peste 80 de milioane de vizite și peste 16 milioane de vizitatori unici, raportate la nivelul unei luni.

Grupul mai deține canalele Digi Sport 1, 2, 3, 4, primul post TV Ultra HD din România, Digi 4K, televiziunile tematice Digi Life, Digi World și Digi Animal World, cele de muzică, UTV, Music Channel, Hit Music, postul de filme (pay-tv), Film Now, și posturile de radio PROFM, Digi FM, Dance FM și Chill FM.

*Reuters Institute Digital News Media Report 2021.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related