Cu lupa deasupra celor 15 ani impliniti de D&D Research: conjunctura de inceput, primii clienti, pozitionarea actuala

Cu lupa deasupra celor 15 ani impliniti de D&D Research: conjunctura de inceput, primii clienti, pozitionarea actuala

La sfarsitul lunii trecute aflam despre noua pozitionare a D&D Research, "Cool old school". Ale caror metode sunt la fel de riguroase ca "pe vremuri", dar business-ul se desfasoara intr-o structura de tip "boutique". Avem de-a face, asadar, cu un atelier de research care implineste anul acesta 15 ani de rezolvat mistere psiho-sociologice in context de business.

De la el au pornit alte 3 business-uri si inca 2 platforme online - la fel de cercetatoare, dar in directii diferite - formandu-se astfel grupul PsyenceResponsabil pentru acesta si bunastarea lui e cvartetul format din partenerii Dan Petre, (Business Developer), Dragos Iliescu (Chief Scientist), Vlad Tureanu (Quantitative Director) si Cosmin Peleasa (Head of Statistics and Analysis).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related