BRANDURI CU AUTISM: Cum ar arata social media dacă brandurile ar avea neurodivergențe. Un proiect Autism Voice + Saatchi Creative Hub

BRANDURI CU AUTISM: Cum ar arata social media dacă brandurile ar avea neurodivergențe. Un proiect Autism Voice + Saatchi Creative Hub

Conexiunea, socializarea, distracția și noutatea sunt lucruri despre care brandurile comunică des, doar că toate acestea nu sunt accesibile pentru o persoană cu autism și aparținătorii ei.

Fericirea constantă și continuă prezentată de branduri face parte din registrul opus față de realitatea unei persoane cu neurodivergențe ce nu își poate exprima ușor trăile și nu se poate conecta facil cu lumea din jur.

Gesturile comune precum susținerea privirii, recunoașterea emoțiilor celorlalți sau exprimarea emoțiilor proprii sunt extrem de dificile, așa că de cele mai multe ori integrarea  copiilor și a tinerilor cu autism în societate întârzie să se întâmple sau nu se întâmplă niciodată.

Autism Voice dorește să arate cum ar arăta lumea brandurilor dacă nu ar putea să se exprime în felul în care se exprimă acum. Cum ar arăta lumea brandurilor dacă ele s-ar comporta ca niște persoane neurodivergențe.

Redirecționarea a 20% din impozitul pe profit al brandurilor către Autism Voice poate fi o contribuție extrem de importantă pentru susținerea copiilor și tinerilor care au un diagnostic de tulburări de spectru autism și a familiilor acestora din România, ca să aibă o șansă la o viață integrată social, la incluziune, la prieteni, școala și un viitor loc de muncă.

Campania urmărește atât înțelegerea și acceptarea de către societate a simptomelor persoanelor cu autism, cât și susținerea copiilor și a aparținătorilor prin servicii de specialitate, ateliere, cursuri și programe puse la dispoziție de Autism Voice.

Pentru a trage acest semnal social pe larg, Autism Voice a preluat postările unor mari branduri și le-a trecut prin lentila -neurodivergenței, atât imaginea, brandingul, cât și descrierea, având ca ghid cele mai întâlnite semne, precum:

  • Lipsa comunicării non-verbale;
  • Absența imitării expresiilor faciale sau gestuale;
  • Aversiunea față de schimbări și rigiditate;
  • Folosirea obiectelor altfel decât în scopul lor uzual (scutură, plimbă sticle pe care le umple și le golește etc.).

"Avem specializările și oamenii necesari pentru a ajuta copiii și tinerii cu autism să devină realmente membri activi în societate, însă nu putem să creăm singuri schimbarea necesară.

Sperăm ca mesajul nostru să deschidă sufletul celor ce au puterea să fie parteneri cu noi și, împreună, să creăm infrastructura necesară pentru modernizarea sistemului de sănătate mintală din țară", subliniază Anca Dumitrescu, Președinte fondator Autism Voice. 

Autism Voice, cel mai mare ONG de specialitate în domeniu, are misiunea, încă din 2008, de a dezvolta și a oferi, la nivel național, cei mai buni specialiști și cele mai bune programe de recuperare și integrare a copiilor și tinerilor cu tulburări din spectrul autist sau comportamentale, și de a crea schimbare pozitivă sistemică în sănătatea mintală din țară.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related