Innovation Director, Starcom
In ‘96 m-am angajat din intamplare in publicitate, ca om de research, studenta fiind la Sociologie. Sunt inca nostalgica dupa aceasta prima agentie, Ideas Inc., unde sub conducerea unui om extrem de inovativ - George Petre, advertisingul si comunicarea erau abordate cum abia se intampla acum in marile agentii.
Pana sa ajung la aceasta combinatie de media/comunicare inovativa, am facut cam de toate - research, DM, btl, planning, strategie, buying si account.
Ma plictiseste sa fac un singur si acelasi lucru; imi plac oamenii care vad in perspectiva, care sunt incantati sa faca o campanie cu totul (de la idée si strategie pana la executie), pentru ca stiu ca asta ii imbogateste.
Cred ca advertisingul trebuie sa fie util si bun, socialmente vorbind; cu cat ne prindem mai repede de asta, cu atat mai multe sanse avem sa supravietuim ca industrie.


![[Festival local] Corina Bernschutz (Starcom): Un festival local e mai generos decit un festival international](https://media.iqads.ro/2013/11/festival-18-cover-410.jpg)










