CONTEXT:
La finalul anului trecut, dupa "roirea" unui numar semnificativ de jurnalisti din redactiile Ringier Libertatea si GSP, s-a coagulat un grup de jurnalisti de investigatie care au decis sa lucreze impreuna. Evident, era mai eficient ca materialele lor sa fie publicate de pe o platforma digitala care, in timp, sa castige credibilitate, sa dea inerent "greutate" investigatiilor publicate pe ea, si - de ce nu? - sa devina faimoasa, in timp. Doua aspecte au fost "noi" in peisajul categoriei: numele trebuia sa fie "international", pentru ca jurnalismul de investigatie modern implica acum si colaborari trans-frontaliere. Iar abordarea grafica trebuia orientata catre publicul mai tanar, pentru ca, nu-i asa, "...cum ti-i cresti, asa ii ai." Testul relevant ar fi deci "...Poti sa faci merch? Sta bine pe un tricou?" Numele ales a fost SNOOP ("to investigate, to look around furtively"), iar asta ne-a dus - grafic vorbind - catre cei mai buni si mai simpatici "investigatori" din cati exista. Un singur lucru a modificat clientul: a vrut ca privirea cainelui sa fie mai incruntata :) In scurt timp, Snoop chiar a inceput sa devina faimos - mai mult ca sigur, pentru investigatiile sale curajoase. Woof.



















