Actiune de comunicare si promovare comerciala, avand un impact direct si puternic asupra publicului-tinta (clienti, distribuitori, parteneri de afaceri, ziaristi - sub forma unui voiaj de presa -, familiile personalului firmei, grupuri de studenti etc), organizata periodic, cu prilejul unei aniversari, inaugurari sau sarbatori ale firmei, in scopul: - crearii de legaturi privilegiate cu segmentele-tinta de clienti; - punerii in valoare a dotarilor firmei (metode/linii moderne de fabricatie, utilaje performante si ecologice etc); - sporirii increderii clientilor in produsele firmei; - intaririi legaturilor comerciale cu partenerii de afaceri; - cresterii notorietatii si a imaginii de marca etc. Necesita o buna pregatire prealabila, incepand de la conceperea invitatiilor, organizarea de conferinte de presa, marcarea traseului, primirea si insotirea vizitatorilor, organizarea de demonstratii, degustari, oferirea de suporturi informative, cadouri-suvenir, prezentari video etc.


![[Marcom 2024] Ionuț Curtean: Ne așteptăm să fie un an „zgomotos” și eficiența creativă devine factorul-cheie în comunicare](https://media.iqads.ro/2024/02/igu-0422-cover-410.jpg)
![[Marketer profile] Alexandru Ciucă: Brandurile încearcă să acceseze reţete şi scurtături, fără să înţeleagă că nu există niciun secret, doar constanţa şi ideile mişto te fac să ieşi din turmă](https://media.iqads.ro/2024/01/alex-ciuca-foto-webstock-2020-cover-410.jpg)


![[Start in PR] Irina Botezatu: Îmi doresc să aduc o schimbare în bine în țara mea, să găsesc soluții la probleme care par uitate de autorități](https://media.iqads.ro/2020/10/irina-bo-cover-410.jpg)


![[Brandul universitar] UAIC Iasi: Statutul de institutie publica, finantata de la bugetul statului, ridica anumite obstacole in comunicare pe care o entitate privata nu le-ar intalni](https://media.iqads.ro/2016/10/imagine-departament-cover-410.jpg)











