[Brandul universitar] UAIC Iasi: Statutul de institutie publica, finantata de la bugetul statului, ridica anumite obstacole in comunicare pe care o entitate privata nu le-ar intalni

[Brandul universitar] UAIC Iasi: Statutul de institutie publica, finantata de la bugetul statului, ridica anumite obstacole in comunicare pe care o entitate privata nu le-ar intalni

Continuam seria despre cum se construiesc brandurile universitare la noi. Azi, echipa de comunicare a Universitatii Alexandru Ioan Cuza din Iasi, din care fac parte 10 specialisti. La Iasi, se comunica online din 1998, departamentul responsabil fiind infiintat in 2006.

Cel mai mult folosesc site-ul si pagina de Facebook, dar nu se sfiesc nici de Instagram sau Twitter (unde au chiar si retweet-uri). Comunica si offline, cu tot felul de evenimente pentru publicul intern, dar si prin conferinte de presa, pentru cel extern. Oricum, in publicitate offline nu prea investesc, pentru ca, spun ei, fara o forta financiara care sa le permita o constanta, mai bine nu, caci "publicitatea sporadica este ineficienta".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Sectiune



Related