Materiale din 2013/03/13
[Client Service] Carmen Barda (Saatchi & Saatchi): Contrar asteptarilor, un moment fericit pentru un account e cand lucreaza pe o prezentare (fara deadline maine) si se face 10 PM la birou, dar nu isi da seama
[Client Service] Cristiana Belodan (GMP): Toti clientii cu care am lucrat imi sunt actuali prieteni. Cred ca asta e complimentul suprem pe care il poate primi un account.
[Optimizarea mobisite-urilor] Vlad Popovici si Stefan Gabos (Kubis Interactive): Versiunea pentru device-uri mobile nu ar trebui sa reprezinte decat o alta perspectiva a site-ului pentru desktop
[Studiu de caz] Aproximativ 68% din populatia Romaniei a vazut mesajul campaniei "Traversati prin locurile marcate", semnata de Next Advertising
4.000 de carti au ajuns la bibliotecile scolare din mediul rural in urma campaniei "O carte pentru un copil, o sansa pentru mai departe!"
Studiu Exact Cercetare si Consultanta pentru MediHelp International: Nivelul de informare al romanilor in legatura cu asigurarea de sanatate obligatorie este unul scazut
[Client Service] Ioana Teodorescu (FRIENDS Advertising): Cel mai frumos compliment primit de la creatie a fost "esti super" :)
[Design Freelancers] Dan Tase: Trebuie sa ai destula ambitie incat sa te trezesti dimineata si sa lucrezi, avand in vedere ca patul este la 2 metri de tine




![[Client Service] Olivia Georgescu (DDB Romania): Ppt-ul care iti da aripi](https://media.iqads.ro/2013/03/photo-large-25298-cover-410.jpg)
![[Client Service] Andreea Sandu (Graffiti BBDO): Jobul de account merita mult mai mult credit din partea celor care il practica](https://media.iqads.ro/2013/03/photo-large-25297-cover-410.jpg)
![[Digital AdLife] Marina Cordun (Lowe&Partners): Am intrat in publicitate pe usa productiei, unde eram Director Scout](https://media.iqads.ro/2013/03/photo-large-25293-cover-410.jpg)









