


Caritate 2.0: Laura Hîncu și Lights&Magic au creat prototipul bradului din viitor pentru Festivalul Brazilor de Crăciun

Cele mai vizibile branduri de hipermarket & supermarket in online si pe Facebook in luna noiembrie 2019

Cele mai vizibile branduri de fashion - multibrand stores in online si pe Facebook in luna noiembrie 2019

Cele mai vizibile branduri de electrice & electrocasnice in online si pe Facebook in luna noiembrie 2019
![[Viața după Agenție] Raluca Duță: Burn-out-ul e un moment la care ajungi pentru că ai uitat să fii prezent în viața ta](https://media.iqads.ro/2019/12/privatevarmobilecontainersdataapplication954073b4-f390-4f47-91ff-2407245db29dtmpd2fa2e71-b6c5-4424-a764-5d200739f896image-cover-410.jpg)
[Viața după Agenție] Raluca Duță: Burn-out-ul e un moment la care ajungi pentru că ai uitat să fii prezent în viața ta
![[De la prietenie la business] Octavian Chiriac și Andra Gherasim, FatFoxAnimation: E loc de mai multe proiecte de animație create de români](https://media.iqads.ro/2019/12/fatfox-animation-cover-410.jpg)
[De la prietenie la business] Octavian Chiriac și Andra Gherasim, FatFoxAnimation: E loc de mai multe proiecte de animație create de români

23 de agenții de publicitate și PR locale au strâns 100 de kilograme de plastic în proiectul Plasti Prix
![[Joburi noi la vremuri noi] Diana Tocitu, Social Media Curator: Este un job relativ nou, dar deja necesar](https://media.iqads.ro/2019/12/diana-cover-410.jpg)
[Joburi noi la vremuri noi] Diana Tocitu, Social Media Curator: Este un job relativ nou, dar deja necesar

Cea mai urmărită petrecere din România, The Party Global. Invitații The Party Global au însumat 26.589.112 de followers pe Instagram

Biofarm se pregătește de aniversarea a 100 de ani cu o nouă identitate de brand: BINELE DE A TRĂI MAI BINE

Ce ar face oamenii de afaceri romani daca ar avea tara pe mana: reforma educatiei, dezvoltarea infrastructurii, o noua Constitutie. Dar nu ar modifica taxele
![[Noile dialoguri] Laura Ștefănuț: Avem tendința să ne poziționăm deasupra naturii și să fim convinși că totul ni se cuvine](https://media.iqads.ro/2019/12/laurastefanut-edit-bw-1024x804-cover-410.jpg)
[Noile dialoguri] Laura Ștefănuț: Avem tendința să ne poziționăm deasupra naturii și să fim convinși că totul ni se cuvine

L’Occitane lansează Best of Trees și oferă un cadou naturii prin plantarea unui copac la fiecare pachet cadou cumpărat

Ar fi trebuit să fie profesoară de japoneză, dar s-a făcut designer antreprenor. Ioana Taranu despre haine vii și pisici
![[Jurnalist.md] Alexandru Lebedev, #diez: Internetul a distrus mai multe filtre și a luat elitismul cu care se înfășurau cândva jurnaliștii](https://media.iqads.ro/2019/12/principala-cover-410.jpg)
[Jurnalist.md] Alexandru Lebedev, #diez: Internetul a distrus mai multe filtre și a luat elitismul cu care se înfășurau cândva jurnaliștii

Bilanț la 1 an de la lansarea platformei de influencer marketing 2Performant - Ce bugete s-au alocat influencerilor
![[Single de Romania] Vlad Alui Gheorghe: A început să se cânte mai mult în limba română, ceea ce este de-a dreptul îmbucurător](https://media.iqads.ro/2019/12/thumbnail-adam-s-nest-la-ciprian-36-cover-410.jpg)
[Single de Romania] Vlad Alui Gheorghe: A început să se cânte mai mult în limba română, ceea ce este de-a dreptul îmbucurător

S-a încheiat prima ediție a expoziției BINAR, care a prezentat o radiografie a inițiativelor românești la granița dintre artă și tehnologie

BOOM! Cat Music stabileste o noua performanta pentru industria muzicala locala: 6 milioane de abonati pe YouTube

Poveștile pentru viitor ale Andrei Bria: Nu ar trebui să limităm experiențele copiilor în funcție de rolurile predefinite de societate

SocialPedia 15: Despre conținut de calitate pe Instagram cu Sînziana Sooper, Marian Hurducaș, Tammy Lovin și Ioana Mârzac - Sigarteu
![[De la prietenie la business] Lucian Corduneanu, SensiX: Monitorizarea și analiza calității ambientului interior vor deveni o normă](https://media.iqads.ro/2019/12/chivas-websize-223-cover-410.jpg)
[De la prietenie la business] Lucian Corduneanu, SensiX: Monitorizarea și analiza calității ambientului interior vor deveni o normă

Profero gets BE-KIND și coordonează comunicarea digitală a brandului în România, sub umbrela creativă „BE-KIND gets me”
![[Pro bono în agenții] Paul Kasprovschi: Îți pasă de mine ca individ, îmi pasă de tine ca formațiune politică sau ca brand](https://media.iqads.ro/2019/11/grafitti-pr-cover-410.jpg)