Articole care fac referire la L'Oreal Romania
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii L'Oreal Romania
Pe 14-15 noiembrie are loc Top Talents Romania. Peste 50% dintre participanți s-au angajat în urma prezenței la eveniment
BUZZStore devine furnizor oficial al L’Oréal România în urma pitch-ului pentru servicii integrate de WOM marketing
L’Oréal România lansează „Go Beyond the Job Description”, o campanie de employer branding dedicată celor care vor mai mult decât un simplu job
Grupul L’Oréal își intensifică eforturile de a educa publicul să adopte un comportament mai sustenabil, prin lansarea inițiativei globale #JoinTheRefillMovement
Programul de burse private L'Oréal - UNESCO „Pentru Femeile din Știință” anunță comasarea edițiilor 2024-2025 și deschiderea unui nou apel la înscrieri, oferind un număr dublu de burse pentru finanțarea a zece noi proiecte de cercetare
A început cea de-a 15-a ediție a campaniei naționale “Zilele Protecției Solare” pentru depistarea timpurie a cancerului de piele de tip melanom
Trei studenți de la FABIZ-ASE vor reprezenta România în finala internațională a competiției de business L’Oréal Brandstorm
LINE Agency a transformat Summer Well în locul perfect al îngrijirii pielii prin activarea creativă "Skincare Hotel" pentru L'Oréal Dermatological Beauty
Techsylvania 2024: peste 3500 de persoane s-au adunat pentru a fi în fruntea inovației alături de lideri de la: NASA, Interpol, NATO, Mobileye, WPP, Grab si multi altii
NASA, Mobileye, WPP, Grab, PepsiCo, Indiegogo, și mulți alții vin la Techsylvania - cel mai important eveniment de business și tehnologie din Europa de Est
Treti tinere din România inovează industria de îngrijire a părului în cadrul competiției globale L’Oréal Brandstorm
Smaranda Teleabă preia rolul de Chief Marketing Officer la L’Oréal România, în timp ce Raluca Duță își asumă funcția de Head of L’Oréal University for E-Commerce
L’Oréal este numită pentru a 14-a oară una dintre cele mai etice companii din lume de către Institutul Ethisphere
L’Oréal România susține excelența în domeniul cercetării și anunță câștigătoarele burselor private L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință”
L'Oréal România dă startul înscrierilor la Școala de Beauty Vlogging, un proiect educațional complex, dedicat noilor creatori de conținut
În direct pe catwalk-ul L’Oreal la început de an. „Best of all worlds” - primul eveniment hibrid din 2022 marca Exploratist
MSL The Practice a fost desemnată „Agenția de PR a Anului” în cadrul celei de-a XIX-a ediții a competiției Romanian PR Award care și-a anunțat laureații la Gala virtuală, desfășurată aseară
A început o nouă ediție a Școlii de Beauty Vlogging, proiect educațional lansat de L'Oréal România pentru sprijinirea vloggerilor pasionați de beauty
L’Oréal România, prin brandul La Roche-Posay, lansează o platformă digitală de educare privind riscurile expunerii la soare și importanța folosirii produselor de protecție solară
L’Oréal România se alătură luptei pentru stoparea pandemiei COVID-19 și minimizarea impactului acesteia
[CSR in 2019] Simona Firtat (L'Oreal Romania): Sunt deja aproape 6 ani de cand vorbim, in L’Oreal, despre sustenabilitate ca proiect de transformare a businessului
L'Oréal reinventează viitorul frumuseții cu ajutorul inteligenței artificiale și lansează în România primul serviciu de evaluare personalizată a pielii cu tendință acneică
[SoMe 2019] Raluca Duță (L'Oréal România): Am început, ca orice brand, cu teama de a edita și tăia conținutul acela perfect de 30 secunde, urmărind ce funcționează mai bine și unde
Anca Ștefan, Digital and Consumer Intelligence Manager L'Oréal România, a fost promovată în poziția de Chief Digital Officer Rusia și Kazakhstan
































