În direct pe catwalk-ul L’Oreal la început de an. „Best of all worlds” - primul eveniment hibrid din 2022 marca Exploratist

În direct pe catwalk-ul L’Oreal la început de an. „Best of all worlds” - primul eveniment hibrid din 2022 marca Exploratist

Frumusețe, eleganță, consistență și empatie; o interactivitate sinceră și autentică, „heart to heart”, a membrilor echipei L’Oreal România. Aceste cuvinte cheie și sentimente frumoase rămân întipărite în mintea Exploratiștilor, odată cu încheierea primului eveniment hibrid organizat în anul 2022.

În clinchetul paharelor de șampanie la final de an, Exploratist a început, alături de L’Oreal România, planificarea pentru organizarea primului eveniment intern din acest an din cadrul companiei, la care s-au conectat 400 de angajați. Scopul acestuia a fost ambivalent: comunicarea succeselor anului precedent și a priorităților strategice ale anului 2022.

Pentru a răspunde unui brief provocator, care solicita o abordare bazată pe armonie, echilibru, relaționare și încredere în punctele forte, Exploratist a scos din tolba creativă un set-up și un format de televiziune, care să evidențieze cultura organizațională a companiei: transparența, colaborarea, focusul pe echipe și performanța.

Aceste elemente au fost interpretate și integrate în decorul propriu-zis, pe fond alb, cu accente aurii. Configurarea scenografiei în spațiu, prezența oglinzilor și a ecranului imens de led au exprimat și vizual simplitatea, firescul și eleganța.

„Totul a fost la viteza luminii, iar noi iubim genul acesta de proiecte. Evenimentele hibrid sunt întotdeauna o provocare, mai ales datorită faptului că noi, echipa Exploratist, nu mergem pe drumuri deja parcurse, ci customizăm în funcție de specificul clientului alături de care parteneriem.”, ne povestește Rovana Munteanu, customer experience lead Exploratist.

Prezentarea rezultatelor și a ambițiilor companiei s-a transformat într-o discuție informală, naturală, dar cu accente serioase, între membrii conducerii companiei, care au transmis colegilor mesaje clare legate de priorități și ingredientele de succes.

„Mă simt ca la Revelion. Bravo pentru tot ce se întâmplă aici și acum în laptopul meu!”

Talkshow-ul a fost moderat de Amalia Enache, ceea ce a accentuat caracterul de show live de televiziune. Intervențiile în direct din studio au fost intercalate cu producții video dinamice, adevărate reportaje TV, prin care participanților le-au fost dezvăluite realizările și planurile de viitor.

Echipa Exploratist ne-a depășit așteptările. Capacitatea de a inova precum și expertiza demonstrată anterior ne-au convins să îi selectăm ca parteneri în acest proiect. Însă cel mai mult am apreciat maturitatea cu care au înțeles esența brandului nostru, receptivitatea și implementarea ireproșabilă, prin cele mai potrivite soluții, identificate rapid. Ceea ce ne dorim de la partenerii noștri este să construim împreună. Si cred că am reușit să construim alături de Exploratist un eveniment cu sens, care să spargă barierele ecranelor și să umple inimile colegilor de acasă de emoție și elan.”, Simona Fîrtat, corporate affairs & engagement director L'Oreal România.

 

Efervescență, bucurie și engagement ridicat în secțiunea de premiere

Seara a continuat cu ceremonia de premiere destinată colegilor care s-au distins prin atitudine și rezultate pe parcursul anului trecut. Șampania s-a deschis și în platou, dar și acasă, unde participanții au primit un kit dedicat. Pe vibe-uri de saxofon și în aplauzele tuturor, cei 63 de câștigători au primit felicitări și urări din partea membrilor echipei de management.

„Felicitări, a fost un real spectacol!” „Mi s-a făcut pielea de găină, vă mulțumesc tuturor!”„Felicitări, super kick-off meeting! Super experiență! Superbă organizare, excepțional eveniment.”

Secțiunea de chat online din cadrul platformei de streaming a evenimentului s-a dovedit a fi neîncăpătoare pentru cele peste 1000 de mesaje schimbate între participanți pe durata evenimentului.

„Mulțumim echipei L’Oreal România pentru încrederea acordată. Ne-am sudat rapid ca echipă de proiect și totul a mers ca pe roate. Ne bucurăm că am întâlnit oameni foarte deschiși și calzi, pornind de la echipa de top management ai cărei membri sunt empatici și dornici de a comunica cu colegii lor, dincolo de ierarhii. Este un atribut pe care îl apreciem și pe care ne construim conceptele astfel încât să generăm engagement autentic în organizații.”, a concluzionat Silviu Andrei Petran, managing director Exploratist.

Evenimentul pe scurt:

  • 1153 de mesaje pe chat
  • 400 de participanți
  • 65 de colegi premiați
  • 400 de views în timpul transmisiei live
  • 50 de persoane - echipa completă de proiect
  • Implementare în timp record, în prima săptămână din ianuarie 2022

 

Echipa de proiect Exploratist:

  • Rovana Munteanu - customer experience lead
  • Cătălin Popescu - artistic producer
  • Valentin Drăgănescu - scenography
  • Daniel Timofte - event psychologist
  • Adina Stroe - art director
  • Petruț Nedelcu - graphic designer
  • BT Video - video production
  • Dan Miron – script writer
  • Ilinca Macri - senior consultant
  • Mirela Tănase - senior partner
  • Silviu-Andrei Petran - managing director 

Fondată în 2011, Exploratist este prima agenție de employee experience din România care livrează organizațiilor expertiză 360 în comunicare internă, well-being, employer branding și strategii de HR. Soluțiile Exploratist au un design unic, curajos și experiențial.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related