Articole care au sursa SMARK
Mădălina Tomi: Fiecare cusătură și alegere de material devine o călătorie, o poveste spusă de o mamă dedicată, care este mereu “în priză”
Adriana Spulber: Comunicarea Pago se învârte în jurul cuvântului ”timp”. Cât valorează (drumurile, nervii), cum poate fi câștigat, cum poate trece mai ușor printr-o experiență de plată rapidă, sigură și simplă
Cristian Prichea: SPARK a fost conceput să conecteze comunități într-un mod mai eficient și mai prietenos cu mediul
Teodorina Secară: După acești ani de pandemie, ne spălăm mai mult pe mâini, dar nu și pe dinți. Și aceasta e cauza majorității problemelor dentare
Aneta Pleșa: YouTube Select este un mod de a cumpăra publicitate similar celui din TV. Conținut premium, cel mai vizionat, la un CPM fix
Povestea Heidi, la 25 de ani de la apariție. De la ciocolateria cu rețete făcute manual, la un brand prezent în 50 de țări
Eric de Groot in Workshop-ul Better Conferences – Bucuresti, 25 & 26 Octombrie. Initiativa apartine celor de la Ascendis
[Marketeri in training] Sergiu Mircea (Banca Transilvania): Nu credem neaparat in conceptul de training, ci in ideea de specialist care poate sustine si un training
[Marketer Profile] La fiecare colț de stradă găsești o lecție de marketing. Paul Markovits, după 28 de ani în domeniu
[Marketeri în training] Miruna Smeureanu (Coca-Cola România): Păstrăm un echilibru între trainingurile din zona de dezvoltare personala și cele care susțin specific ariile businessului
[Marketer Profile] Beatrice Cernatescu la 10 ani de marketing, cu un ochi pe emotie si cu unul pe vanzari
[Marketeri în training] Patricia Zegreanu (Porsche România): Organizăm anual două workshopuri împreună cu agențiile noastre de comunicare și digital
[Marketeri in training] Stefan Teodorescu (URSUS Breweries): Am coordonat recent o initiativa regionala pentru grupul Asahi de a redefini felul in care abordam briefurile de creatie
[CSR in 2019] Ina Badarau (MedLife): Targetul nostru are o caracteristica foarte importanta – hotararea de a se implica si de a contribui la schimbare
[CSR în 2019] Katharina Scheidereiter (Kaufland România): Investim predominant în cauze și proiecte strategice, de mari dimensiuni, care să genereze impact puternic
[CSR in 2019] Constantin Bratu (Coca-Cola Romania): Ne implicam in zona managementului ambalajelor pe 3 directii majore: design, colectare si parteneriate
[CSR în 2019] Camelia Ene (MOL Romania): Cele mai multe dintre platformele noastre de CSR s-au transformat în evenimente anuale tradiționale
[CSR în 2019] Irina Butnaru (PENNY Market): Potențialul unor idei și activități în CSR se descoperă prin implicare și desfășurarea continuă de proiecte
[CSR in 2019] Simona Firtat (L'Oreal Romania): Sunt deja aproape 6 ani de cand vorbim, in L’Oreal, despre sustenabilitate ca proiect de transformare a businessului
[CSR in 2019] Claudia Oprescu (BCR): In ultimii doi ani si jumatate, am facut ateliere de educatie financiara gratuite cu peste 250.000 de romani
[CSR în 2019] Livia Fericean (Samsung România): Managementul sustenabilității are ca scop crearea unor valori integrate, nu doar economice



![[HR 2019] Mirela Cretu: Avem de a face cu o piata a muncii cu un grad crescut de a fi “rebel”](https://media.iqads.ro/2019/12/mirela15-full1-cover-410.jpg)


![[Marketer Profile] Silvia Mihailescu: Astazi nu mai poti vorbi despre marketing fara tehnologie](https://media.iqads.ro/2019/08/silvia-pic-cover-410.jpg)
![[Omul si brandul] Mihai Sandu, 10 ani de Honda in derulare: "La inceput m-au socat apropierea dintre clientii Honda si puterea comunitatii"](https://media.iqads.ro/2019/03/img-2619-cover-410.jpg)
![[Omul și brandul] Luminița Gîdea (Unilever): De la bun început, mi-am dorit să mă asigur că viziunea Dove asupra frumuseții ajunge la fiecare femeie din România](https://media.iqads.ro/2019/03/luminita-gidea1-cover-410.jpg)









