Articole care fac referire la SoMe 2019
[SoMe 2019] George Stoica (Vola.ro): Clientul de travel poate fi uneori suspicios sau foarte pretențios, așa că armele tale cele mai puternice sunt înțelegerea și bunătatea
[SoMe 2019] Ioana Albu (Molson Coors): Discrepanța dintre imaginea proiectată de branduri și pilonii lor de conținut este una dintre cauzele monologului în social media
[SoMe 2019] Andreea Bozoi (Danone Romania): Stim ca atentia userilor in social media este de sub 2 secunde. Daca vreti, unul dintre obiectivele noastre a fost Thumb Stop-ul
[SoMe 2019] Adrian Stefanescu (Huawei Romania): Ne bucuram de o comunitate creativa, dinamica si mereu cu idei. Pe Instagram, nu ii rugam pe ei sa dea “share”, ci o facem noi
[SoMe 2019] Mihaela Joița (eSky România): Încercăm să aducem conținut dedicat pentru fiecare tipologie de călător – expați, oameni cu copii mici, nomazi digitali sau deal hunters
[SoMe 2019] Laura Plugaru (BCR): Educația financiară este firul roșu care stă la baza planificării și comunicării produselor noastre
[SoMe 2019] Maria Bucur (Unilever): Pentru noi, 2018 a fost un an experimental, in care ne-am jucat cu tot ce a fost nou in social media
[SoMe 2019] Ronela Gherasim (HORNBACH): Ne interesează calitatea feedbackului; vrem să vorbim direct cu cei care fac proiecte de construcții, amenajări și grădinărit
[SoMe 2019] Oana Dumitru (Cărturești): Lucrăm la comunitatea din jurul aplicației noastre și sperăm curând să nu mai depindem de o platformă externă în comunicarea cu clienții
[SoMe 2019] Vlad Vlădescu (PepsiCo): Anul acesta ne așteptăm ca brandurile să mizeze tot mai mult pe conținut autentic și pe micro-momente
[SoMe 2019] Raluca Duță (L'Oréal România): Am început, ca orice brand, cu teama de a edita și tăia conținutul acela perfect de 30 secunde, urmărind ce funcționează mai bine și unde
[SoMe 2019] Ioana Stefancu (OMV Petrom): Ne vom diversifica abordarea cand vom fi pregatiti sa ducem comunicarea cu clientul nostru in 2.0
[SoMe 2019] Mihai Tanase (Groupe Renault): Cautam echilibrul intre nevoia de a comunica constant vs. doar atunci cand avem continut suficient de bun


![[SoMe 2019] Raluca Dumitra și Radu Ghițulescu (eJobs Group): Trial & error a devenit în ultimul an și un mod de a testa idei înainte ca ele să se transforme în campanii](https://media.iqads.ro/2019/01/ejobsgroup-cover-410.jpg)
![[SoMe 2019] Laurențiu Ion (PepsiCo): Story-urile au devenit a doua natură a conținutului. Cu cât par mai spontane, mai nefinisate, cu atat mai eficiente pot fi](https://media.iqads.ro/2019/01/laurentiu-ion-cover-410.jpg)









