Tineretea lui Megan Fox il costa pe Armani 2 milioane de dolari

Ati auzit desigur despre noua campanie Emporio Armani Underwear & Jeans. In timp ce Calvin Klein mizeaza si in primavara lui 2010 pe combinatia dintre actrita Eva Mendes si modelul irlandez Jamie Dornan, care apar in ipostaze din ce in ce mai incitante in noua campanie, Girogio Armani schimba totul. Mai putin fixatia pentru alb-negru, desigur.

Asadar, campania din toamna trecuta a fost cantecul de lebada pentru cuplul Victoria - David Beckham. Dupa ce au fost imaginea Armani din primavara lui 2009, ei au fost inlocuiti de Megan Fox si Cristiano Ronaldo.E clar ca reteta fotablistului este inca de succes, dar se pare ca fotablistul casatorit nu mai e la cautare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related