Slay your financial game cu BT Pay. Sau cum vorbești despre bani în slangul Gen Z

Slay your financial game cu BT Pay. Sau cum vorbești despre bani în slangul Gen Z

Cum vorbești despre bani, carduri, bugete, plăți online și instrumente financiare cu Generația Z? Pe limba ei. Încerci să înțelegi această nouă generație care schimbă jocurile sociale, să îi descoperi limbajul, dorințele și valorile, și apoi să dai startul unei conversații degajate, personale. Da, chiar și dacă ești o bancă.  

Campania Slay your financial game lansată de Banca Transilvania vine pregătită la întâlnirea cu Gen Z. Cu slangul învățat, meme-uri, video-uri scurte și funny, influenceri din lumea lor. Vine, în același timp, și cu produse financiare gândite și adaptate special pentru generația care trăiește în online. 

 

Totul în online

Gen Z este prima generație nativ digitală. Iar asta înseamnă deschidere, informare, valori puternice, un limbaj nou, pe care boomerii nu prea îl înțeleg. Viața digitală a Generației Z presupune, în același timp, viteză și nerăbdare. Vor să se întâmple totul, acum, online, printr-un singur click, în app-uri intuitive, fashionable. 

Când vine vorba de bani, au nevoie de toate procesele online, cât mai simplificate. Înțelegând toate aceste nevoi ale Gen Z, Banca Transilvania a lansat campania Slay your financial game

“Ce vrem noi să facem cu această campanie este să avem o serie de produse special dedicate lor, generației Z, produse care sunt affordable, care sunt fashionable enough și sigur, să îi ajute în tot ceea ce înseamnă viața lor financiară. De la mașini cu leasing, carduri de credit și până la asigurări de travel sau abonamente la cele mai tari festivaluri ale verii.

Este destul de simplu, obiectivul este să avem cele mai potrivite produse pentru ei – să fie evident pentru ei că dacă au nevoie de un produs bancar, BT este alegerea potrivită", spune Mădălina Raț, șef serviciu marketing BT.

Cum faci o campanie pentru Gen Z? În primul rând, gândești produse financiare online, adaptate la stilul lor de viață.

Apoi, cauți oameni populari în mediul Gen Z, care să știe să le vorbească în termeni accesibili despre toate aceste instrumente bancare. Cringiuț, dar amuzant și relaxat:

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Banca Transilvania (@banca_transilvania)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Banca Transilvania (@banca_transilvania)

 

Și mai important? Le oferi posibilitatea unor experiențe la care știi că visează. Cei care își deschid cont online direct în BT Pay pot câștiga un abonament la cele mai tari festivaluri ale verii (UNTOLD; BEACH, PLEASE!; ELECTRIC CASTLE; NOSTALGIA). 1 din 10 câștigă garantat. 

 

Pe limba Gen Z

Echipa BT care a gândit campania a fost atentă la tot ce le place celor din Generația Z. Slang, influnceri, canalele pe care trăiesc online, tipurile de video pe care le consumă, stilul și valorile care îi definesc. Mixul de promovare a pornit chiar de la aceste observații și a mers pe toate platformele de social media, influencers, OOH & multe video-uri. 

"Lucrăm foarte mult in-house, de cele mai multe ori pe campanii tactice, însă și campaniile mari sunt realizate în mare parte in-house. Chiar pe această campanie, am lucrat intern și conceptul creativ și line-ul și grafica. Pentru că am vrut să avem și o componentă video am avut o colaborare cu Sector 7 HUB, cu care am realizat cele 3 spoturi filmate cu Adi Nicolae (reclama e cringeuță, dar produsele sunt chiar bune).

Brieful a fost straightforward, vrem o campanie care să vorbească pe limba lor și pe care să o vadă fix acolo unde sunt ei, adica peste tot în online și social media”, spune Mădălina Raț, șef serviciu marketing BT.

Gen Z sunt ghidați de inspirație, acordă o mare atenție propriei persoane și se simt bine în corpul lor, arată datele BT. 

Banii ocupă un rol central în viața lor. Dacă au de ales între mai mulți bani și mai mult timp liber, două treimi din respondenți spun că optează pentru bani. 54% dintre ei fac economii și 43% își țin o evidență clară a cheltuielilor. 55% fac plăți cu telefonul și 34% fac P2P, direct pe numărul de telefon și doar 31% folosesc active cardurile virtuale.

Gen Z sunt educați financiar, conștienți de valoarea banilor. Prin BT Pay au acum și modalități simple prin care să își gestioneze bugetele în funcție de nevoile și stilul lor de viață, mereu în mișcare, totul la un click distanță. Dar, mai ales, au și un partener care să îi înțeleagă și să le vorbească pe limba lor. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Branded


Related