[CaseStudy] - Muzeul Taranului Roman – Handmade digital / FCB Bucharest

[CaseStudy] - Muzeul Taranului Roman – Handmade digital / FCB Bucharest

In 2013, FCB Bucharest a dezvoltat o aplicatie pentru telefonul mobil care isi propunea sa ii tina la curent pe fani cu noutatile si evenimentele desfasurate la Muzeul National al Taranului Roman. 

Aplicatia a fost promovata printr-o campanie OOH si indoor in care apareau covoare lucrate manual cu model de QR code.

Vizualurile campaniei

Case-ul campaniei

Echipa FCB Bucharest care a participat la dezvoltarea campaniei a fost formata din: Claudiu Dobrita (Creative Director), Catalin Rulea (Head of Art), Andrei Mihailescu (Copywriter), Adrian Rosu (Art Director), Sorin Tofan (Art Director), Valentin Milcoveanu (Prepress Layoutist), Cristian Erbasu (Graphic Designer), Marian Csosz (Senior Production Executive), Cristina Badea (Account Director), Flavia Marin (Account Manager), Laura Blebea (Account Executive), Liliana Tiu (Media Manager).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Companii

Sectiune



Branded


Related