
Articole care fac referire la Head of Art


Tuio și Starbucks reinventează cei 2 metri de distanțare socială, în prima campanie națională realizată împreună

Tuio și Pfizer lansează o amplă campanie națională de educare a tinerilor și părinților despre pericolul meningitei meningococice

Cinema #pebune la tine acasă. KFC lansează The CROPPERS, un serial gândit pentru verticala smartphone-ului tău, printr-o avanpremieră 100% digitală

Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
![[Case study] Creația SuperScrieri 2019: cum au ilustrat grafic adevărul cei de la Friends \ TBWA \ Bucharest și Fundația Friends for Friends](https://media.iqads.ro/2019/04/kv-zilelesuperscrieri-2-cover-410.jpg)
[Case study] Creația SuperScrieri 2019: cum au ilustrat grafic adevărul cei de la Friends \ TBWA \ Bucharest și Fundația Friends for Friends
![[Branding Trends] Matei Arnautu: Companiile incearca sa ciupeasca mai multe corzi din fiinta consumatorului](https://media.iqads.ro/2019/02/matei-cover-410.jpg)
[Branding Trends] Matei Arnautu: Companiile incearca sa ciupeasca mai multe corzi din fiinta consumatorului

Kaleidoscope Proximity inaugurează noua „Poiană Ciucaș” digitală și „Bârlogul Relaxării”, pentru sezonul rece

Descoperă povestea din spatele momentelor aparte – într-o nouă campanie de comunicare Beciul Domnesc

Friends\TBWA și Black Button Books câștigă "Best in Contest" la Ad Black Sea 2018 pentru campania "Citește ceva mai bun"
![[Adland neighbours] Karolina Galacz (DDB Budapest): "I think there’s an awkward silence. That’s the space of social issues that most brands are afraid to touch"](https://media.iqads.ro/2018/08/karolina-galacz-pic1-cover-410.jpg)
[Adland neighbours] Karolina Galacz (DDB Budapest): "I think there’s an awkward silence. That’s the space of social issues that most brands are afraid to touch"
![[Adland prin vecini] Karolina Galacz (DDB Budapesta): În Ungaria avem de-a face cu o tăcere stânjenitoare. Brandurile se feresc să abordeze subiecte sociale](https://media.iqads.ro/2018/08/karolina-galacz-pic1-cover-410.jpg)
[Adland prin vecini] Karolina Galacz (DDB Budapesta): În Ungaria avem de-a face cu o tăcere stânjenitoare. Brandurile se feresc să abordeze subiecte sociale

MedLife dă startul celei mai lungi scrisori cu promisiunile părinților pentru viitorul copiilor în campania de CSR „Facem România verde”

Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa” și agenția de publicitate Armada vorbesc despre o prietenie cum nu s-a mai văzut

MedLife plantează promisiunea unui viitor mai verde pentru copii, în campania de CSR „Facem România verde”
