
Articole care fac referire la Head of Art


De Ziua Femeii, Cheil | Centrade și Asociația ANAIS au lansat #NoapteaFemeii, o campanie ce pune în lumină fenomenul de Gashlighting

BelVita și divizia POP – parte din Saatchi Creative Hub – lansează Open4Moms, inițiativa care readuce mamelor distracția de noapte, dimineața la prima oră

FCB Bucharest este noua agenție de brand a Euroins România și semnează strategia de repoziționare a companiei
![[Refresh creativ] Marius Vlad: Îmi doresc să nu pierdem nicio clipă din vedere că parteneriatele cu clienți din domeniul sănătății au potențialul de a salva vieți](https://media.iqads.ro/2022/12/marius-vlad-iqads-cover-410.jpg)
[Refresh creativ] Marius Vlad: Îmi doresc să nu pierdem nicio clipă din vedere că parteneriatele cu clienți din domeniul sănătății au potențialul de a salva vieți

Băneasa Shopping City și Oxygen lansează o nouă campanie de Crăciun și îndeamnă consumatorii să ofere din timpul lor celor dragi

Cheil | Centrade semnează noua campanie de brand PROFI România, în calitate de partener de comunicare integrată

Cum a apărut Yuki Saaki în viața noastră. Team Saatchi & Saatchi + The Geeks: Să fii creativ când e vorba despre creativitate nu e atât de simplu pe cât pare la prima vedere

Fortuna Rollercoaster. Cum vorbești cu cineva despre o experiență pe care nu a trăit-o niciodată? Printr-un carusel al emoțiilor sportive

Cei mai creativi dintre creativii români. Ediția specială TOP ADC*RO // HALF YEAR 2022 și-a anunțat câștigătorii

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează campania IQads care celebrează creativitatea în era tehnologiei

Irina Popp & Lia Bira: Da, se fac și la noi campanii globale. Prima campanie globală Fuzetea vine de la McCann București
![[Snacking Zone] Lay’s sărbătorește fotbalul în premieră cu un chatbot de WhatsApp și Antrenorii de Canapea](https://media.iqads.ro/2022/04/iqads-antrenoridecanapea-lays-1804x1080-cover-410.jpg)
[Snacking Zone] Lay’s sărbătorește fotbalul în premieră cu un chatbot de WhatsApp și Antrenorii de Canapea
![[Game Changers] Daniel Vijoi: Munca in industria asta mi se pare mai mult un lifestyle unde inveti non-stop](https://media.iqads.ro/2022/04/danielvij1-cover-410.jpg)
[Game Changers] Daniel Vijoi: Munca in industria asta mi se pare mai mult un lifestyle unde inveti non-stop

Olympus România și Asociația Nature Talks lansează proiectul de educație de mediu „Meserii de viitor – natura caută al tău ajutor”

OXYGEN semnează noua campanie de comunicare a Olympus Foods România pentru lansarea primului ambalaj r-Pet pentru lapte
![[Snacking Zone] Marea deghizare Star Mix de Halloween: Ambalaje tematice, efecte spooky pe Tik Tok și influenceri neînfricați](https://media.iqads.ro/2021/10/pjimage20-cover-410.jpg)
[Snacking Zone] Marea deghizare Star Mix de Halloween: Ambalaje tematice, efecte spooky pe Tik Tok și influenceri neînfricați

Tuio și Huawei au dat liber la creativitatea de copil într-un spot cu peste 1 mil. de vizualizări pe Youtube
![[Veterani in publicitate] Andrei Bilan: Pare că s-a mărit timpul de execuție și a scăzut timpul de gândire, probabil că vine odată cu attention span-ul consumatorului](https://media.iqads.ro/2021/07/ab-photo-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Andrei Bilan: Pare că s-a mărit timpul de execuție și a scăzut timpul de gândire, probabil că vine odată cu attention span-ul consumatorului

KUBIS aduce atmosfera de gală în Cazinoul BETANO, construind o nouă imagine categoriei de exclusivități

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
![[Noua frumusete] Corina Ionita: Ne concentram atentia pe tot ceea ce corpurile noastre nu sunt si de aici porneste obsesia de a ne “corecta” toata viata acele dezavantaje](https://media.iqads.ro/2021/06/corina-ionita-head-of-art-mrm-romania-cover-410.jpg)
[Noua frumusete] Corina Ionita: Ne concentram atentia pe tot ceea ce corpurile noastre nu sunt si de aici porneste obsesia de a ne “corecta” toata viata acele dezavantaje
