
Articole care fac referire la Account Manager


WOPA și Lidl au reinventat fotbalul (și voleiul)! Cum a arătat prima ediție a SuperCupei Lidl offline-online?

First Bank lansează o nouă campanie de comunicare în luna dragostei: Creditul de Oriunde, Salvatorul Iubirii, semnată Cheil | Centrade

Stefanini Infinit a identificat cea mai bună oportunitate de lansare pentru noile produse Cif Disinfect & Shine

Mega Image lansează proiectul “Porția de educație a gustului, cu mega distracție” alături de Sunshine Digital

Reefkig Budgets, solutia de monitorizare a bugetelor de promovare pe Google, Facebook, Instagram si YouTube

Un muzeu al recunostintei si al gandurilor bune. Campania Bringo da microfonul consumatorilor si le raspunde direct, relaxat si uman

La final de 2020, NN România marchează un an de comunicare sub platforma de brand „Alternativa NN”, semnată de Cheil|Centrade, consolidarea portofoliul de produse cu Asigurarea de Locuință, dar și alte reușite notabile într-un an al provocărilor

Arctic aduce în prim plan performanța electrocasnicelor sale prin cea mai recentă campanie - “Familia este businessul tău”

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

BETANO a provocat vedetele din România la un joc interactiv de ruletă, într-o campanie semnată de Oxygen

Leo Burnett Bucharest, împreună cu Telekom Romania și Curtea Veche, finaliști la Effie Awards Europe 2020

Mirinda #MixUpYourSummer - Campania care a generat milioane de vizualizări în social media prin premiere digitale, filtre AR, provocări și mixuri muzicale

LG şi INTERACTIONS îţi transformă casa într-o galerie de artă cu noua promoţie pentru televizoare premium

Telekom automatizează procesarea comenzilor online pentru Smart WIFI prin implementarea unui proiect RPA dezvoltat de INTERACTIONS
![[SoMe 2020] Ioana Duca: Suntem o societate tradiționalistă cu „bule” deschise către diversitate. Consumatorul face parte din ambele tabere](https://media.iqads.ro/2020/07/ioana-duca-cover-410.jpg)
[SoMe 2020] Ioana Duca: Suntem o societate tradiționalistă cu „bule” deschise către diversitate. Consumatorul face parte din ambele tabere
