
Articole care fac referire la Account Director


Cheil | Centrade și KUBIS semnează o nouă campanie pentru NN România, avându-l protagonist pe Adrian Nartea

Gustă din trăirile românești – noua campanie Lidl România și Mullen pentru gama de produse Cămara Noastră
![[Account Life] Raluca Toma: Am intrat in industrie cand aveam 18 ani, imaginandu-mi ca o sa aterizez intr-un context boem, creativ si cu foarte multa distractie](https://media.iqads.ro/2022/05/thumbnail-image-cover-410.jpg)
[Account Life] Raluca Toma: Am intrat in industrie cand aveam 18 ani, imaginandu-mi ca o sa aterizez intr-un context boem, creativ si cu foarte multa distractie

Împreună rezolvăm mai ușor. Saatchi & Saatchi + The Geeks și Provident ne povestesc cum poate consecvența să transforme o idee de pitch într-o platformă regională cu super rezultate

O situație dulce: Initiative România va asigura servicii de media integrate pentru Storck, producătorul renumitelor branduri Merci, Toffifee și Knoppers
![[Snacking Zone] Lay’s sărbătorește fotbalul în premieră cu un chatbot de WhatsApp și Antrenorii de Canapea](https://media.iqads.ro/2022/04/iqads-antrenoridecanapea-lays-1804x1080-cover-410.jpg)
[Snacking Zone] Lay’s sărbătorește fotbalul în premieră cu un chatbot de WhatsApp și Antrenorii de Canapea
![[Account Life] Elena Pomărac: La 20 de ani ai impresia că poți orice și oricând. 12 ore la birou pe zi, weekenduri pline de evenimente și pitch-uri și lunea o luai de la capăt](https://media.iqads.ro/2022/04/elena-pomarac-sonica-works-cover-410.jpg)
[Account Life] Elena Pomărac: La 20 de ani ai impresia că poți orice și oricând. 12 ore la birou pe zi, weekenduri pline de evenimente și pitch-uri și lunea o luai de la capăt

Chef Foa își încântă prietenii cu noii burgeri gourmet de la McDonald’s, într-o campanie DDB România & Tribal Worldwide Romania

Arctic lansează „Forgotten”, o campanie care dorește să-i inspire pe români să aibă o atitudine sustenabilă față de haine
![[Account Life] Cornel Tatoiu: Un account bun stie sa aiba aceeasi relatie cu clientul, resursele agentiei, furnizorii si femeia de serviciu](https://media.iqads.ro/2022/04/thumbnail-image-cover-410.jpg)
[Account Life] Cornel Tatoiu: Un account bun stie sa aiba aceeasi relatie cu clientul, resursele agentiei, furnizorii si femeia de serviciu

Aventura extratereștrilor de la First Bank continuă, într-un episod despre refinanțare semnat de Cheil | Centrade
![[Account Life] Fulvia Olaru: Diferența dintre felul în care se filtrează acum o idee sau o execuție, față de acum câțiva ani, este de la cer la pământ](https://media.iqads.ro/2022/03/fulvia-olaru-cover-410.jpg)
[Account Life] Fulvia Olaru: Diferența dintre felul în care se filtrează acum o idee sau o execuție, față de acum câțiva ani, este de la cer la pământ
![[Marcom 2022] Ruxandra Micsunescu: Chiar daca toate rapoartele vorbesc despre metaverse, AR si AI, va fi important sa nu uitam si de legatura directa si mai putin tehnologica dintre brand si consumator](https://media.iqads.ro/2022/02/ruxi-hs-0348-cover-410.jpg)
[Marcom 2022] Ruxandra Micsunescu: Chiar daca toate rapoartele vorbesc despre metaverse, AR si AI, va fi important sa nu uitam si de legatura directa si mai putin tehnologica dintre brand si consumator

#UnfollowHate. Ura în online atinge cote din ce în ce mai mari. Mesajul ING: nu vei afla niciodată cât de bun ești la ceva dacă te va împiedica ura

Noi forme de colaborare creativă Next. Ioana Căbuz: ”Am deschis granițele și am început să lucrăm cu specialiști externi, completându-ne reciproc know how-ul”

Altex revine la comunicarea carismatica prin care s-a consacrat, în noua campanie corporate semnată DDB România

De la Daedalus Consulting la Kantar România – 25 ani de pasiune și excelență în cercetarea de marketing

SuperCupa Digitală Lidl – ediția 2021: WOPA și Lidl România au jucat “lungă și pe-a doua” - kick în online și run în offline
![[Snacking Zone] Marea deghizare Star Mix de Halloween: Ambalaje tematice, efecte spooky pe Tik Tok și influenceri neînfricați](https://media.iqads.ro/2021/10/pjimage20-cover-410.jpg)
[Snacking Zone] Marea deghizare Star Mix de Halloween: Ambalaje tematice, efecte spooky pe Tik Tok și influenceri neînfricați

De Halloween, românii își pot speria spaimele, în cea mai nouă campanie First Bank semnată Cheil | Centrade

Lidl România și Mullen: campanie de zece (ani) care celebrează relațiile ce dau valoare vieții de zi cu zi
