Teatru în aer liber pe timp de pandemie: #UNDERCLOUD13 începe mâine la Muzeul Național al Țăranului Român și Muzeul Național Grigore Antipa între 11 și 18 august

Teatru în aer liber pe timp de pandemie: #UNDERCLOUD13 începe mâine la Muzeul Național al Țăranului Român și Muzeul Național Grigore Antipa între 11 și 18 august

Cea de-a 13-a ediție a UNDERCLOUD - Festival de Teatru Independent de Orice, primul festival de teatru independent din România, începe mâine, 11 august, în curtea Muzeului Național al Țăranului Român și în grădina Muzeului Grigore Antipa. Timp de 8 zile, spectatorii vor avea șansa de a vedea o selecție a spectacolelor premiate în cei 12 ani de UNDERCLOUD, vor putea participa la spectacole și ateliere pentru copii, lecturi-performance, spectacole online și filme în aer liber.

 

Ediția de anul acesta este o provocare din foarte multe puncte de vedere, de la măsuri de siguranță la adaptarea la spații, însă, anul acesta, mai mult ca oricând, n-am uitat gândul cu care am pornit la drum - artiștii independenți au nevoie de sprijin și de public. Diferit, dar, mai important - împreună - ne vedem anul acesta la #UNDERCLOUD13. Cu grijă pentru celălalt, respectând măsurile care ne protejează sănătatea și duc mai departe speranța să ne revedem mai des.”, a declarant Chris Simion – Mercurian, inițiator Undercloud.

Deoarece siguranța spectatorilor este prioritară, organizatorii vor avea grijă ca festivalul să se desfășoare în condiții de maximă siguranță. 

Vă invităm cu mască (medicală/ non medicală). Aceasta trebuie să acopere corect gura și nasul. Conform regulilor în vigoare purtarea măștii este obligatorie pe toată durata evenimentului.

La intrare se vor scana biletele, se va efectua un triaj observațional și se va verifica temperatura (non-contact). Astfel, atât persoanele care prezintă simptome de infecție respiratorie (tuse, strănut, rinoree), cât și cele care refuză să le fie verificată temperatura, nu vor avea acces în locație.

În cazul în care temperatura înregistrată depășește 37,3°C, se va repeta măsurarea temperaturii după o perioadă de 2-5 minute de repaus. Este interzis accesul persoanelor care înregistrează temperatura măsurată mai mare de 37,3°C.

Vă rugăm să folosiți dezinfectantele avizate puse la dispoziție de organizatori.

Vă rugăm să respectați fluxurile de intrare/ieșire conform marcajelor, și să mențineți distanța fizică pe toată durata evenimentului. În toate spațiile acestei locații, trebuie respectată distanțarea de minimum 1,5 m față de alți participanți, conform indicațiilor marcajelor. Menținerea distanței fizice între persoane nu se aplică pentru membrii aceleiași familii și/sau grupuri de până la 3 persoane. 

 

ACCESUL SPECTATORILOR

La porțile Muzeelor vor fi câte doi membri ai echipei de organizare, care se vor asigura că spectatorii vor forma un șir corect, păstrându-se regula de distanțare de 1,5 m. Pe pavaj vor fi semne de distanțare poziționate la distanță de 1,5m.

Vă rugăm să vă prezentați la locație cu minim 30 de minute înainte de ora anunțată de începere a evenimentului.

 

SPAȚII SPECTACOLE

Scaunele vor fi poziționate câte două, trei (pentru persoane care vin împreună) sau câte unul, păstrându-se distanța de 2 m între grupurile de scaune. 

Pe toată durata desfășurării evenimentului spectatorii își vor păstra locul arondat. Avem rugămintea ca publicul spectator să NU mute scaunele iar dacă există vreo nelămurire sau solicitare, să se adreseze echipei festivalului. 

TERASA FESTIVALULUI – în curtea Muzeului Național al Țăranului Român va exista un punct de comercializare a băuturilor cu capac și alimentelor ambalate, iar plata se va face doar contactless, cu cardul sau telefonul.

Fiecare masă va avea maxim 4 scaune. Mobilierul de pe terasă va fi dezinfectat după fiecare client/grup de clienți de la fiecare masă.

 

DEPLASAREA ÎN LOCAȚIE 

După acces, vă rugăm vă ocupați locul și să evitați, în măsura în care e posibil acest lucru, părăsirea lui până la finalul evenimentului. Ieșirea din zona în care sunt amplasate scaunele se poate face doar pentru a merge la terasă, pentru deplasarea la toaletă sau alte urgențe (pentru a evita deplasările parazitare din timpul spectacolului, care ar deranja atât spectatorii, cât și artiștii).

 

PROTOCOLUL PRIVIND ARTIȘTII INVITAȚI ÎN PROGRAM

Artiștii/echipele artistice din program se vor supune acelorași reguli precum publicul – triaj observațional, verificarea temperaturii, purtarea măștii. 

Toate măsurile de siguranță și sănătate vor fi respectate și în timpul probelor, excepție de la purtarea măștii va fi momentul în care se vor desfășura repetițiile și când se vor juca spectacolele pe scenă.  

Cabinele/vestiarele/spațiile de schimb vor fi dezinfectate înainte și după fiecare spectacol și ori de câte ori e nevoie.

 

EVACUAREA

Înainte de fiecare spectacol se va difuza un spot audio în care se explică modul de acces și de evacuare. Ieșirea se va face tot prin locul de acces, vor fi semne marcate cu EXIT atât acolo cât și la ieșirea secundară, de urgență.

După terminarea spectacolului se va aprinde lumina de public, iar voluntarii vă vor ghida spre ieșire prin pancarte care vor avea inscripționat Stați jos, vă rugăm” spre spectatorii care rămân pe locuri și “Poftiți spre iesire” spre cei care vor părăsi spațiul primii, pentru a se putea evacua zonele pe rând și pentru a evita aglomerația.

 

ACHIZIȚIA ȘI VERIFICAREA BILETELOR 

Biletele vor putea fi achiziționate prin 2 metode:

De la Librăriile Humanitas Crețulescu și Humanitas Cișmigiu și de la Muzeul Antipa contactless, cu cardul sau telefonul.

De pe site-urile EventBook și Mystage prin achiziție on-line. Biletele vor fi livrate pe mail și pot fi printate sau accesate din telefon.

Verificarea biletelor se face fără a exista un contact direct între public și asistenții de acces la spectacol prin echipament de scanare a codului de bare aflat pe bilet. Platformele care gestionează vânzarea de bilete vor înregistra datele de contact (nume, prenume, telefon) pentru fiecare persoană care achiziționează bilete pentru acces la spectacolele din cadrul festivalului. 

Toate persoanele din echipa UNDERCLOUD care intră în contact cu publicul vor purta, pe lângă mască, și vizieră.

 

DEZINFECTAREA SCAUNELOR

Înainte de fiecare spectacol și imediat după ieșirea publicului din locație, scaunele vor fi dezinfectate cu substanțe avizate. 

 

DEZINFECTAREA TOALETELOR

Acestea vor fi dezinfectate la fiecare 30 de minute. Va exista în fiecare locație o persoană responsabilă cu acest lucru. Accesul la toalete va fi permis pe întreaga durată a evenimentului, însă se va limita la 3 persoane simultan. 

Măsurile vor fi luate în comun cu spațiile gazdă, ambele părți vor respecta dispozițiile din Ordinul nr. 2941/1120/2020 privind măsurile pentru prevenirea contaminării cu noul coronavirus SARS-CoV-2 și pentru asigurarea desfășurării activităților în condiții de siguranță sanitară în domeniul culturii.

Anul acesta, #UNDERCLOUD13 a invitat în rândul spectatorilor cadrele mediacale din linia întâi, ca semn de mulțumire pentru efortul depus de aceștia în această perioadă.

UNDERCLOUD este creat și organizat de Asociația UNDERCLOUD.
Finanțat de Ministerul Culturii.
Sponsori: Raiffeisen Bank, Staropramen, CBRE, Aqua Carpatica, Sâmburești, 
Susținut de: Euromedia, Nespresso, Red Bull, Idea Clean Zone, Kasper.
Parteneri instituționali: Teatrul Metropolis, Teatrul Bulandra, Creart, Teatrelli, PMB.
Găzduit de: Muzeul Național al Țăranului Român, Muzeul Național de Istorie Naturală „Grigore Antipa”.
Aplaudat de Radio Guerrilla din 2008.
Parteneri media: Adevărul, Historia, Dilema Veche, Zile și Nopți, Ringier, Music Channel, Itsy Bitsy, IQads, Ziarul Metropolis, Liternet, urban.ro, Click ! pentru femei, Eva, Catchy, acasa.ro, suntparinte.ro, Munteanu.

UNDERCLOUD a fost creat în 2008 și este primul festival de teatru independent din România. Din 2014 se desfăşoară sub egida programului Europe for Festivals. Festivals for Europe, un important certificat internaţional atribuit de Comisia Europeană şi Asociaţia Festivalurilor din Europa.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related