[CV de agentie] Adrian Ichim, Advanced Ideas: Reusim sa includem mediile offline, precum reclamele outdoor sau print, in bucle de comunicare care incep si se inchid online

[CV de agentie] Adrian Ichim, Advanced Ideas: Reusim sa includem mediile offline, precum reclamele outdoor sau print, in bucle de comunicare care incep si se inchid online

Advanced Ideas gestioneaza solutii de comunicare online. Tocmai de aceea, ultima structura creata in agentie este formata din de 8 “ingineri”, arhitecti si dezvoltatori de software.

Adrian Ichim (Managing Partner Advanced Ideas) spune ca cea mai mare provocare pentru o agentie digitala este aceea de a integra toate mediile de comunicare. TV-ul, insa, depune rezistenta. “Nu mai are mult si va ceda. Ii mai dam maxim 4 ani de rezistenta”, prevede acesta.

 

Brandul Advanced Ideas s-a nascut in anul 2011 si a aparut ca o fuziune intre 2 companii care dezvoltau solutii de comunicare online sub umbrela marilor agentii de creatie din piata.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related