
Articole care fac referire la Advanced Ideas
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Advanced Ideas

![[FIBRA #1] Drawing the line: the best jury ever to come to Romania, 96 speakers, 99 awards for campaigns developed in the last 2 years, 4 days and many months of preparation](https://media.iqads.ro/2016/05/imagine-trofeu-full1-cover-8001-cover-410.jpg)
[FIBRA #1] Drawing the line: the best jury ever to come to Romania, 96 speakers, 99 awards for campaigns developed in the last 2 years, 4 days and many months of preparation
![[Premiile FIBRA #1] Tragem linie: cel mai bun juriu prezent vreodata in Romania, 96 de speakeri, 99 premii pentru campaniile din ultimii doi ani, 4 zile, multe luni de pregatire](https://media.iqads.ro/2016/05/imagine-trofeu-full1-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA #1] Tragem linie: cel mai bun juriu prezent vreodata in Romania, 96 de speakeri, 99 premii pentru campaniile din ultimii doi ani, 4 zile, multe luni de pregatire

Carmen Gavrilescu (Agricola): Prin campania de imagine “Mese de Poveste”, comunicarea de brand a intrat pe teritoriul emotionalului
![[Recrutarea in publicitate] Adrian Apostol: In ultimii 5 ani nu au mai existat intrebari de genul “E posibil sa imi platiti vacantele?”](https://media.iqads.ro/2016/02/adrian-apostol-cover-410.jpg)
[Recrutarea in publicitate] Adrian Apostol: In ultimii 5 ani nu au mai existat intrebari de genul “E posibil sa imi platiti vacantele?”

Raluca Oprisan, cel mai nou membru al echipei Advanced Ideas, s-a alaturat agentiei in urma unui program de internship
![[Bilant 2015] Adrian Ichim (Advanced Ideas): Bugetele au fost investite in mare parte catre canale “sigure”, nu s-au “riscat” bugete pe campanii inovative care sa iasa din tipar](https://media.iqads.ro/2015/12/adrian-ichim-advanced-ideas-interviu-blog-gpec-2015-foto-cover-410.jpg)
[Bilant 2015] Adrian Ichim (Advanced Ideas): Bugetele au fost investite in mare parte catre canale “sigure”, nu s-au “riscat” bugete pe campanii inovative care sa iasa din tipar
![[CV de agentie] Adrian Ichim, Advanced Ideas: Reusim sa includem mediile offline, precum reclamele outdoor sau print, in bucle de comunicare care incep si se inchid online](https://media.iqads.ro/2015/10/dsc-6460-cover-410.jpg)
[CV de agentie] Adrian Ichim, Advanced Ideas: Reusim sa includem mediile offline, precum reclamele outdoor sau print, in bucle de comunicare care incep si se inchid online
