Articole care fac referire la Advanced Ideas
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Advanced Ideas
Performanță, inovație și angajament: Ideologiq înregistrează o cifră de afaceri de 3 milioane de euro în 2023, o creștere de 8% comparativ cu anul precendent
Ideologiq, agenția de marketing digital și comunicare, anunță lansarea campaniei de repoziționare a companiei SIGNAL IDUNA, pe piața asigurărilor din România
Parteneriat strategic pentru consolidarea notorietății brandului WILO în România: Ideologiq și WILO se aliază pentru a promova sustenabilitatea și inovația
Trending & rebranding: agenția Ideologiq are un nou client. TechBolide, producătorul și dezvoltatorul de soluții inovatoare tip IoT, face echipă de impact cu agenția de marcomm Ideologiq
Agenția Ideologiq extinde colaborarea cu Banometru: peste 2.500 de persoane au beneficiat de sesiuni gratuite de educație financiară în ultimii doi ani, de la lansarea platformei
Achiziție pe piața de publicitate: Mediapost Hit Mail cumpără 60% din agenția de marketing digital și comunicare Ideologiq
[FIBRA #1] Drawing the line: the best jury ever to come to Romania, 96 speakers, 99 awards for campaigns developed in the last 2 years, 4 days and many months of preparation
[Premiile FIBRA #1] Tragem linie: cel mai bun juriu prezent vreodata in Romania, 96 de speakeri, 99 premii pentru campaniile din ultimii doi ani, 4 zile, multe luni de pregatire
Carmen Gavrilescu (Agricola): Prin campania de imagine “Mese de Poveste”, comunicarea de brand a intrat pe teritoriul emotionalului
[Recrutarea in publicitate] Adrian Apostol: In ultimii 5 ani nu au mai existat intrebari de genul “E posibil sa imi platiti vacantele?”
Raluca Oprisan, cel mai nou membru al echipei Advanced Ideas, s-a alaturat agentiei in urma unui program de internship
[Bilant 2015] Adrian Ichim (Advanced Ideas): Bugetele au fost investite in mare parte catre canale “sigure”, nu s-au “riscat” bugete pe campanii inovative care sa iasa din tipar
[CV de agentie] Adrian Ichim, Advanced Ideas: Reusim sa includem mediile offline, precum reclamele outdoor sau print, in bucle de comunicare care incep si se inchid online




























