Perceptum lanseaza Perceptum TV - canalul profesionistilor de marketing

Perceptum lanseaza Perceptum TV - canalul profesionistilor de marketing

Agentia de marketing Perceptum anunta lansarea noului website, o platforma menita sa reprezinte compania in raport cu stakeholderii sai si sa distribuie resurse informative eficiente, necesare profesionistilor de marcom.

perceptum.ro are un design simplu, user-friendly, centrat in jurul ariilor de expertiza ale organizatiei: strategie, evenimente corporate, integrarea tehnologiei, video marketing, digital marketing, creatie si design.

Site-ul este presarat cu studii de caz al caror rol este sa ofere potentialilor clienti o mostra a abordarii Perceptum, a valorilor si tehnicilor companiei - orientarea catre ROI si cifre, crearea de experiente memorabile, generatoare de rezultate masurabile, importanta conceperii de campanii integrate, focusul pe tehnologie si digitalizare.

 

"La Perceptum, consideram ca, la baza oricarei campanii de succes, sta chimia dezvoltata intre client si agentie, impartasirea acelorasi valori si aprecierea unor principii similare. Ceea ce urmarim este ca stakeholderii nostri sa inteleaga ca sloganul Marketing that you can measure se reflecta in campaniile concepute si ca eforturile si creativitatea noastra sunt canalizate spre generarea de leaduri, de conversii si, bineinteles, de vanzari.", declara Raluca Ghilea (Director Executiv al agentiei).

 

Mai mult, noul site al agentiei vine in intampinarea oamenilor de marcom prin continutul distribuit prin intermediul canalului Perceptum TV, sectiune ce gazduieste tutoriale de marketing si clipuri explicative, realizate de catre membrii agentiei.

 

"In research-urile noastre, identificam informatii valoroase - fie generale, fie nisate anumitor industrii-, insighturi de care multi oameni de marcom pot beneficia. Cu ajutorul perceptum.ro, le vom impartasi celor interesati, sub forma unor studii de caz, ebookuri descarcabile online sau clipuri. Facem acest lucru, fiindca stim ca munca unei agentii nu incepe la semnarea contractului cu un client sau la aprobarea bugetului, ea este demarata cu mult inainte, iar unul dintre cele mai importante roluri pe care le avem este sa ajutam industria sa evolueze. Doar oferind sprijin constant profesionistilor din companii, suntem cu un pas mai aproape de eficacitatea pe care cu totii o dorim.", adauga Raluca Ghilea.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related