![[2020. Ghid de supravietuire] Raluca Ghilea: Online-ul este extrem de ofertant, iar dacă găsești mixul cel mai bun între informație, interactivitate, entertainment și inovație, îl poți transforma în cel mai eficient canal de comunicare de brand](https://media.iqads.ro/2021/01/img-8953-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Perceptum
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Perceptum
![[2020. Ghid de supravietuire] Raluca Ghilea: Online-ul este extrem de ofertant, iar dacă găsești mixul cel mai bun între informație, interactivitate, entertainment și inovație, îl poți transforma în cel mai eficient canal de comunicare de brand](https://media.iqads.ro/2021/01/img-8953-cover-410.jpg)

Perceptum este noul designer de comunicare digitala al COS România, cel mai mare furnizor de soluţii pentru amenajări spații de birouri

Perceptum este agentia de comunicare a liderului mondial in furnizarea de servicii de asigurare a creditelor comerciale, Atradius

World Class activează super puterea #BeHealthy cu VR Rider la The Color Run – un nou brand story experiențial hitech marca Perceptum

Restaurantul Stejarii Pool Club – o experienta de fine-dining intr-o noua strategie de comunicare marca Perceptum
![[Pe culmile lui 2017] Raluca Ghilea: ”a fost un an de experimente în publicitatea românească, într-un efort de gestionare a zgomotului informațional din jur”](https://media.iqads.ro/2017/12/fb-img-1505066684391-cover-410.jpg)
[Pe culmile lui 2017] Raluca Ghilea: ”a fost un an de experimente în publicitatea românească, într-un efort de gestionare a zgomotului informațional din jur”

Perceptum a castigat pitch-ul de branding, pozitionare si lansare a unei noi categorii de produs sub brandul Campofrio

Cătălina Gal (Epics România): Piața de photo booths a evoluat meteoric. În Cluj a fost un pol inițial, iar din 2014 i s-a alăturat și Bucureștiul

Ce fac românii pe Internet: Facebook, Whatsapp și Skype. Serviciile bancare și documentarea online, cel mai puțin folosite

Realitatea augumentata, ingredientul principal in cel mai nou eveniment experiential hi-tech marca Perceptum, lansarea Campus 6 by Skanska

Oglinda interactiva Dove "60 de ani de frumusete adevarata", o campanie hi-tech de marketing emotional in-store, marca Perceptum

UNIQA Health Point - Un eveniment experiential cu activari in premiera pe piata romaneasca, marca Perceptum

Elibereaza increderea, o campanie cross-channel de educare si informare despre lentilele de contact AirOptix, marca Perceptum

“Realitate sau mit? O poveste Atoderm cu final fericit”, o noua campanie de educare, informare si brand awareness marca Perceptum

Lansarea Perwoll renew 3D Limited Edition - o campanie virala de comunicare experientiala si creative gifting marca Perceptum
![[Pe felia BTL] Raluca Ghilea, Perceptum: Orice concept creativ castigator incepe intotdeauna cu o munca ce poate parea neinteresanta, dar care face diferenta: munca de cercetare](https://media.iqads.ro/2016/09/raluca-ghilea-foto-cover-410.jpg)
[Pe felia BTL] Raluca Ghilea, Perceptum: Orice concept creativ castigator incepe intotdeauna cu o munca ce poate parea neinteresanta, dar care face diferenta: munca de cercetare

De la Pikachu la Activachu. Perceptum a strans toti Pokemonii rari la Untold si le-a dat puterea Rexona

Castropolis Super Car Racing Game: un cadou corporate interactiv unic pe piata auto, creat de Perceptum

Offline-ul e pregatit pentru experiente digitale. Astazi, 20 iulie 2016, se anunta lansarea primelor 3.000 de Pokestop-uri sponsorizate

Integrarea DreamOC in campaniile de marketing experiential a reprezentat o premiera in industria FMCG si a adus o crestere peste asteptari a vanzarilor Dove Men + Care

Andrei Cismaru se alatura agentiei de marketing Perceptum ca Head of Digital Strategy si va conduce noua divizie “Social Marketing Agency”
