Perceptum si Samsung Romania sustin digitalizarea retailului romanesc

Perceptum si Samsung Romania sustin digitalizarea retailului romanesc

Prin organizarea evenimentului Samsung Smart Trends, in cadrul caruia a prezentat cele mai recente tendinte de afisaj digital, dedicate industriei de retail, agentia de marketing Perceptum a sustinut initiativa Samsung Romania de a arata stakeholderilor, partenerilor de top si influencerilor cum pot folosi tehnologiile de digital signage pentru a imbunatati experienta consumatorilor si a le redefini traseul de cumparare.

Astfel, Perceptum a conceput si implementat pentru clientul sau, un eveniment dinamic, care a pus accentul pe experienta in-store a publicului din Romania.

Cu ajutorul solutiilor de digital interaction, digital concierge si augmented reality comercializate de catre Samsung, liderul pietei de smart signage, agentia de marketing a contribuit la realizarea unor spatii dedicate, menite sa reproduca zone din magazine, malluri, bacanii, si farmacii.

Astfel, cei prezenti au avut oportunitatea de a testa cele mai recente tehnologii Samsung si de a trai experientele dedicate consumatorilor moderni.

Pe langa latura experimentala, evenimentul a avut si o relevanta componenta informativa, in cadrul careia s-au succedat prezentari ale reprezentantilor Samsung Electronics si Gfk.

Aceste momente, moderate de catre George Buhnici, au abordat subiecte de actualitate pentru piata de retail - trendurile anului 2016, reinventarea industriei si digitalizarea traseului consumatorului.

In strategia sa de eveniment, Perceptum a integrat si tehnicile de video marketing, realizand un clip de prezentare al Smart Trends Hub, ce va fi distribuit pe canalele de comunicare interna si externa ale Samsung Electronics.

 

"Prin evenimentul organizat, am creat o oportunitate de a obtine leaduri, de a creste interactiunea dintre brand, clienti, bloggeri si jurnalisti de specialitate, contribuind, astfel, la dezvoltarea businessului clientului nostru. La Perceptum, prioritatea noastra este sa folosim resursele pe care le avem la dispozitie pentru a crea experiente convingatoare, memorabile, generatoare de ROI.", declara Raluca Ghilea (Director Executiv Perceptum).

 

Echipele implicate:

Samsung Electronics Romania: Raluca Motoca (Jr. Product Manager), Bogdan Titu (Jr. EBT Marketing Specialist)

Perceptum: Raluca Ghilea (Director Executiv), Ana Doaga (Marketing & PR Executive), Vicentiu Borhina (Art Director), Adrian Popa (Director de Imagine), Cosmin Stan (Operator de Imagine)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related