
Articole care fac referire la Executive Director


După 25 de ani de construcție continuă a experienței de echipă și a produsului de comunicare livrat către clienți și parteneri, GraffitiPR devine GRF+

La Timișoara se deschide discuția despre turismul cultural și patrimoniu. Joi începe conferința Linked Culture 2022. Află mai multe despre program și invitați

55 de specialiști formează juriul Galei Societății Civile în 2022. Înscrierile în competiție au fost prelungite până pe 26 mai

Co-fondatorul Skype Jonas Kjellberg, futurologul Richard van Hooijdonk, noul responsabil cu digitalizarea României, ministrul Sebastian Burduja, antreprenorul tech Radu Georgescu si alți cunoscuți experți vin la prima ediție IQ DIGITAL Summit de la Iași

Grupul Holcim România și Fundația Leaders demarează ediția a II-a a proiectului „Exploratori de viitor”

Accelerare și finanțare de 20.000 de euro pentru inovații tehnologice care îmbunătățesc viețile copiilor

McCann PR și Avenor College - parteneriat strategic pentru promovarea proiectelor educaționale inovatoare

Teach for Romania organizează dezbaterea „Susținerea profesorilor debutanți - o provocare în cariera didactică în mediile defavorizate”

Consilierul de încredere - Charles H. Green, David H. Maister, Robert M. Galford | Editura Publica, 2009
![[Fapte pentru un viitor mai bun] Carmen Lica: Programele de formare Step by Step au condus la crearea unei comunități de învățare în permanentă extindere, foarte creativă](https://media.iqads.ro/2022/01/pjimage11-cover-410.jpg)
[Fapte pentru un viitor mai bun] Carmen Lica: Programele de formare Step by Step au condus la crearea unei comunități de învățare în permanentă extindere, foarte creativă

Pe 15-16 martie 2022, discutăm despre viitorul forței de muncă într-o notă pragmatică, la noua ediție „[email protected]” – eveniment hibird

Ce contează acum. Cum să câștigăm într-o lume a schimbărilor implacabile, a competiției feroce și a inovației de nestăvilit - Gary Hamel | Editura Publica, 2012

Raport GPeC E-Commerce România 2021: Cumpărături online de 6,2 miliarde de euro, în creștere cu 10% față de 2020
![[PR 2022] Ena Karabelas: Campaniile iau în calcul tot contextul socio-economic și merg în adâncime. Anul trecut, s-au pus pe tapet discuții importante despre cine suntem și ce ne dorim](https://media.iqads.ro/2022/02/ek-ch4-2-cover-410.jpg)
[PR 2022] Ena Karabelas: Campaniile iau în calcul tot contextul socio-economic și merg în adâncime. Anul trecut, s-au pus pe tapet discuții importante despre cine suntem și ce ne dorim

Teach for Romania premiază cadrele didactice din mediul rural, care sunt modele de urmat în școală și în comunitate

Veste bună pentru comunitatea MarCom din Iași: IAA YP România deschide porțile celui de-al doilea hub regional din țară, care va acoperi zona Moldovei

TBI Bank încheie un parteneriat cu Top Shop și oferă clienților soluția de plată „cumpără acum, plătește mai târziu”

Accesul la testarea de reclame cu ajutorul inteligenței artificiale este acum disponibil prin Kantar Marketplace

IAA România lansează un nou program în sprijinul industriei de marketing și comunicare: Pepiniera de Talente IAA

Fundația Globalworth și Igloo anunță prelungirea perioadei de înscriere la competiția 2031 NOW_our cities in 10 years

Pandemia singurătății omoară vârstnicii României. 1 din 4 vârstnici se confruntă cu un grad ridicat de singurătate

Teach for Romania și UiPath Foundation lansează EDU START – primul instrument de evaluare a abilităților socio emoționale la elevi, în context școlar

Ambasada Sustenabilității lansează un apel de susținere pentru un text mai ambițios al directivei privind comunicarea de date de sustenabilitate

Tribal Worldwide și Samusocial din România lansează prima agenție imobiliară ce închiriază spațiile în care locuiesc oamenii fără adăpost

Vitacom Electronics aniversează 30 de ani de activitate. Afacerea pornită într-un apartament închiriat a ajuns acum un reper la nivel național

Clienți pe viață. Cum să transformi cumpărătorul ocazional într-un client pe viaţă - Carl Sewell, Paul B. Brown | Editura Publica, 2015

Poliția Română și Asociația Telefonul Copilului lansează campania naționala de prevenire a agresiunii sexuale asupra minorilor „Atingeri Nedorite”

PepsiCo și Fundația PepsiCo semnează un parteneriat cu World Vision România pentru a oferi oportunități educaționale elevilor vulnerabili, afectați de pandemie

Gestionarea risipei alimentare și accesibilizarea alimentelor sănătoase, două provocări pentru care profesioniștii și antreprenorii din agrifood vor dezvolta soluții în cadrul programului Challenge Labs
