![[Marcom 2021] Raluca Ghilea: Brandurile au nevoie să strângă din nou în jurul lor comunitățile disipate de pandemie. Campaniile de vânzări nu vor fi de ajuns](https://media.iqads.ro/2021/02/img-05711-cover-850-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Raluca Ghilea
![[Marcom 2021] Raluca Ghilea: Brandurile au nevoie să strângă din nou în jurul lor comunitățile disipate de pandemie. Campaniile de vânzări nu vor fi de ajuns](https://media.iqads.ro/2021/02/img-05711-cover-850-cover-410.jpg)
![[2020. Ghid de supravietuire] Raluca Ghilea: Online-ul este extrem de ofertant, iar dacă găsești mixul cel mai bun între informație, interactivitate, entertainment și inovație, îl poți transforma în cel mai eficient canal de comunicare de brand](https://media.iqads.ro/2021/01/img-8953-cover-410.jpg)
[2020. Ghid de supravietuire] Raluca Ghilea: Online-ul este extrem de ofertant, iar dacă găsești mixul cel mai bun între informație, interactivitate, entertainment și inovație, îl poți transforma în cel mai eficient canal de comunicare de brand
![Perceptum este noul designer de comunicare digitala al COS România, cel mai mare furnizor de soluţii pentru amenajări spații de birouri](https://media.iqads.ro/2018/11/img-5689-cover-410.jpg)
Perceptum este noul designer de comunicare digitala al COS România, cel mai mare furnizor de soluţii pentru amenajări spații de birouri
![Perceptum este agentia de comunicare a liderului mondial in furnizarea de servicii de asigurare a creditelor comerciale, Atradius](https://media.iqads.ro/2018/07/atradius-1-cover-410.jpg)
Perceptum este agentia de comunicare a liderului mondial in furnizarea de servicii de asigurare a creditelor comerciale, Atradius
![World Class activează super puterea #BeHealthy cu VR Rider la The Color Run – un nou brand story experiențial hitech marca Perceptum](https://media.iqads.ro/2018/05/img-6375-cover-410.jpg)
World Class activează super puterea #BeHealthy cu VR Rider la The Color Run – un nou brand story experiențial hitech marca Perceptum
![Restaurantul Stejarii Pool Club – o experienta de fine-dining intr-o noua strategie de comunicare marca Perceptum](https://media.iqads.ro/2018/04/stejarii-pool-club-cover-410.jpg)
Restaurantul Stejarii Pool Club – o experienta de fine-dining intr-o noua strategie de comunicare marca Perceptum
![[Pe culmile lui 2017] Raluca Ghilea: ”a fost un an de experimente în publicitatea românească, într-un efort de gestionare a zgomotului informațional din jur”](https://media.iqads.ro/2017/12/fb-img-1505066684391-cover-410.jpg)
[Pe culmile lui 2017] Raluca Ghilea: ”a fost un an de experimente în publicitatea românească, într-un efort de gestionare a zgomotului informațional din jur”
![Perceptum a castigat pitch-ul de branding, pozitionare si lansare a unei noi categorii de produs sub brandul Campofrio](https://media.iqads.ro/2017/10/cutie-active-snack-curcan-03-cover-410.jpg)
Perceptum a castigat pitch-ul de branding, pozitionare si lansare a unei noi categorii de produs sub brandul Campofrio
![Ce fac românii pe Internet: Facebook, Whatsapp și Skype. Serviciile bancare și documentarea online, cel mai puțin folosite](https://media.iqads.ro/2017/08/raluca-ghilea-foto-cover-800-cover-410.jpg)
Ce fac românii pe Internet: Facebook, Whatsapp și Skype. Serviciile bancare și documentarea online, cel mai puțin folosite
![Realitatea augumentata, ingredientul principal in cel mai nou eveniment experiential hi-tech marca Perceptum, lansarea Campus 6 by Skanska](https://media.iqads.ro/2017/07/capsula-timpului-cover-410.jpg)
Realitatea augumentata, ingredientul principal in cel mai nou eveniment experiential hi-tech marca Perceptum, lansarea Campus 6 by Skanska
![Oglinda interactiva Dove "60 de ani de frumusete adevarata", o campanie hi-tech de marketing emotional in-store, marca Perceptum](https://media.iqads.ro/2017/06/screenshot3-cover-410.jpg)
Oglinda interactiva Dove "60 de ani de frumusete adevarata", o campanie hi-tech de marketing emotional in-store, marca Perceptum
![UNIQA Health Point - Un eveniment experiential cu activari in premiera pe piata romaneasca, marca Perceptum](https://media.iqads.ro/2017/06/imag0158-1-cover-410.jpg)
UNIQA Health Point - Un eveniment experiential cu activari in premiera pe piata romaneasca, marca Perceptum
![Elibereaza increderea, o campanie cross-channel de educare si informare despre lentilele de contact AirOptix, marca Perceptum](https://media.iqads.ro/2017/02/poster-01-a-cover-410.jpg)
Elibereaza increderea, o campanie cross-channel de educare si informare despre lentilele de contact AirOptix, marca Perceptum
![“Realitate sau mit? O poveste Atoderm cu final fericit”, o noua campanie de educare, informare si brand awareness marca Perceptum](https://media.iqads.ro/2017/01/mit-10-cover-410.jpg)
“Realitate sau mit? O poveste Atoderm cu final fericit”, o noua campanie de educare, informare si brand awareness marca Perceptum
![[Pe felia BTL] Raluca Ghilea, Perceptum: Orice concept creativ castigator incepe intotdeauna cu o munca ce poate parea neinteresanta, dar care face diferenta: munca de cercetare](https://media.iqads.ro/2016/09/raluca-ghilea-foto-cover-410.jpg)
[Pe felia BTL] Raluca Ghilea, Perceptum: Orice concept creativ castigator incepe intotdeauna cu o munca ce poate parea neinteresanta, dar care face diferenta: munca de cercetare
![De la Pikachu la Activachu. Perceptum a strans toti Pokemonii rari la Untold si le-a dat puterea Rexona](https://media.iqads.ro/2016/08/perceptum-4-cover-410.jpg)
De la Pikachu la Activachu. Perceptum a strans toti Pokemonii rari la Untold si le-a dat puterea Rexona
![Castropolis Super Car Racing Game: un cadou corporate interactiv unic pe piata auto, creat de Perceptum](https://media.iqads.ro/2016/08/screenshot-cover-410.jpg)
Castropolis Super Car Racing Game: un cadou corporate interactiv unic pe piata auto, creat de Perceptum
![Integrarea DreamOC in campaniile de marketing experiential a reprezentat o premiera in industria FMCG si a adus o crestere peste asteptari a vanzarilor Dove Men + Care](https://media.iqads.ro/2016/07/capture1-cover-410.jpg)
Integrarea DreamOC in campaniile de marketing experiential a reprezentat o premiera in industria FMCG si a adus o crestere peste asteptari a vanzarilor Dove Men + Care
![Andrei Cismaru se alatura agentiei de marketing Perceptum ca Head of Digital Strategy si va conduce noua divizie “Social Marketing Agency”](https://media.iqads.ro/2016/06/perceptum1-cover-410.jpg)