Peste 250 de participanti la Conferinta PRbeta 2016 – Previziuni

Peste 250 de participanti la Conferinta PRbeta 2016 – Previziuni

Cea de-a sasea editie a Conferintei PRbeta a reunit specialisti din domeniul relatiilor publice, al comunicarii, marketingului si publicitatii dintre care ii amintim pe Vlad Tausance (Director Artistic la Fundatia Baia Mare 2021), Catalin Anchidin (consultant PR si marketing in industrii creative), Razvan Capanescu (Chief Creative Officer la Leo Burnett Group Romania), Ovidiu Eftimie (blogger si redactor coordonator la Times New Roman), Cristian Manafu (Event Planner, Social Media Trainer & Consultant, Blogger) si Monica Jitariuc (managing Director MSLGroup The Practice).

Ziua de 11 mai a fost dedicata Conferintei, unde s-a discutat despre tenditele din domeniul comunicarii. Fiecare speaker a adus exemple din propria experienta impartasind cu cei prezenti metode eficiente de promovare bazate pe tehnici actuale, exemple de bune practici si strategii creative.

Principalele subiecte dezbatute in cadrul evenimentului au fost: provocarea de a crea continut folosindu-ne de povesti, transformarea industriilor creative, cum lucrurile nu trebuie sa fie geniale pentru a fi apreciate, content marketing-ul care a inlocuit reclamele, devenind o cale fireasca de a te diferentia. S-a vorbit si despre faptul ca internetul nu este o institutie de cultura, despre diferenta dintre un produs cultural si unul obisnuit, despre campanii creative si despre filosofia responsabilitatii sociale.

De asemenea, in cadrul sectiunii de CSR a fost prezentat un studiu de piata comparativ realizat de catre PRbeta Agency. Potrivit acestuia, in 2016, 57% dintre companiile din vestul tarii au apelat la o agentie de comunicare si 95,2% comunica pe Facebook. Companiile au directii de comunicare, dar nu au neaparat o strategie coerenta la nivel local. Acestea inteleg ca este nevoie sa comunice, insa nu aloca suficiente resurse.

Cea de-a doua zi, 12 mai, a fost dedicata workshop-urilor: Comunicarea in Social Media, sustinut de Alex Ciuca, Comunicarea de brand si produs, sustinut de Claudia Tocila, PR clasic in comunicarea moderna, sustinut de Oana Bulexa, Comunicarea evenimentelor culturale, sustinut de Oltea Zambori, Campaniile de PR - de la brief la rezultate, sustinut de Crenguta Rosu si Empatia in relatia cu presa si bloggerii, sustinut de Ruxandra Predescu.

Cea de-a saptea editie a Conferintei PRbeta va avea loc in perioada 17-18 mai 2017. In cadrul evenimentului, PRbeta Agency a anuntat o premiera pentru Romania, organizarea unei conferinte regionale pentru comunicarea culturala si management cultural, care va avea loc in 17 martie 2017.

Parteneri media: IQads, SMARK, PR Romania, Business News, Marketing 2.0, Ctrl-D, Revista Altfel, altRadio, TION, PFC, 24 FUN.

Parteneri: Danone, Orange, UniCredit Bank, McDonald’s, Aqua Carpatica, Samburesti, Fornetti, Autonom Rent-a-Car.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related