
Articole care fac referire la Danone


Peroni Nastro Azzurro şi Highlight Agency au inspirat mii de participanți la Neversea să trăiască din plin fiecare moment

Alex Petrescu, parte din juriul internațional. Global Best of the Best Effie Awards, jurizeaza categoria Iridium, cel mai râvnit trofeu din competiția Effie la nivel global

Brands&Bears semnează cea mai nouă campanie Chio: o serie spoturi TV, adresate regiunii Europei Centrale și de Est

Brands&Bears ne prezintă noua comunicare a brandului Nutline și ne invită să savurăm produsele sale cu fiecare ocazie
![[A fost odată în digital] Irina Tudose: A trebuit sa intram pe un domeniu nou, sa iesim din zona de confort, sa depunem eforturi in a intelege online-ul, dar si sa excelam](https://media.iqads.ro/2022/05/poza-irina-tudose-cover-410.jpg)
[A fost odată în digital] Irina Tudose: A trebuit sa intram pe un domeniu nou, sa iesim din zona de confort, sa depunem eforturi in a intelege online-ul, dar si sa excelam

Highlight Agency aniversează cinci ani de activitate și înființarea unei noi agenții integrate de comunicare, Highlight PR
![[Account Life] Ioana Teodorescu: Experienta de lucru “la client” a fost o etapa semnificativa si am invatat extrem de multe lucruri “de cealalta parte”](https://media.iqads.ro/2022/04/ioana-t-cover-410.jpg)
[Account Life] Ioana Teodorescu: Experienta de lucru “la client” a fost o etapa semnificativa si am invatat extrem de multe lucruri “de cealalta parte”

Solidar Social, programul umanitar adaptat pandemiei al Asociaţiei Adi Hădean, a donat peste 300.000 de porţii, până în prezent, și a ținut activi profesioniști din HoReCa, un domeniu greu încercat

Danone continuă să sprijine comunitatea locală și deschide biroul companiei pentru o acțiune de vaccinare

The Kryptonite Sparks: Indie e o stare de spirit și nu vreau să sune pompos. Indie înseamnă că artistul are primul și ultimul cuvânt

Electrolux a prezentat soluțiile pentru o bucătărie sustenabilă în cadrul evenimentului Future Sustainable Kitchen

Tom Wilson: Prezentarea unei povești este calea noastră, ca societate, prin care spunem „Uite! Acest lucru este important!”

Danone România continuă investițiile în dezvoltarea a peste 180 de gospodari locali și dublează producția de lapte realizată de aceștia, ca parte din programul “O șansă pentru familia ta”
![[ONG de criză] Marian Rădună: Ieșim cu greu din ”bulă”. Pare că suntem mereu cam aceiași oameni care donează timp, muncă, bani](https://media.iqads.ro/2020/05/fotojet27-cover-410.jpg)
[ONG de criză] Marian Rădună: Ieșim cu greu din ”bulă”. Pare că suntem mereu cam aceiași oameni care donează timp, muncă, bani

World Vision va implementa ideile din ediția a doua a competiției PR Arena lansată de Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării

Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării dau startul ediției a II-a a competiției PR Arena

Zapping printre filmele si reclamele lui Tom Wilson. ”Am vrut mult sa ma mut in Romania pentru ca eram liber sa fac de toate”

Show biz-ul si PR-ul, brandurile si vedetele. "Nu poti trata platformele de social media ale unei persoane publice ca pe un billboard"

Comunitatea UNFINISHED se reunește la Muzeul Național de Artă al României în perioada 26-29 septembrie 2019
![[In echipa lui George] Bogdan Lefter, despre schimbarea mentalitatilor: de la un marketing focusat pe produs, la cel axat pe nevoile clientilor](https://media.iqads.ro/2019/08/bogdan-lefter-cover-410.jpg)
[In echipa lui George] Bogdan Lefter, despre schimbarea mentalitatilor: de la un marketing focusat pe produs, la cel axat pe nevoile clientilor
![[Influencer Update] Roxana Ionescu & Oana Pohrib, Golin: Lucrurile vor fi tot mai profesionalizate, se va adopta metoda semnalizarii campaniilor cu influenceri](https://media.iqads.ro/2019/07/collage-ri-cover-410.jpg)