Articole care fac referire la Danone
Alpro aduce în România gama Alpro Kids, produse pe bază de plante ideale ca gustare sau parte din micul dejun
București devine epicentrul acțiunii climatice. 10 motive să participi la Climate Change Summit 2025
Danone România redeschide porțile fabricii de iaurt din București pentru o nouă ediție de vizite în fabrică dedicate grădinițelor și școlilor
Cristina Bîcîilă: Dacă ne dorim o economie care să servească atât oamenii, cât și planeta, trebuie să găsim modalități de a rămâne conectați printr-un scop comun
[Work & Self] Robert Iancu: Cred că dacă faci doar ce trebuie, devii robot. Dacă faci doar ce vrei, riști să te rătăcești în pasiuni. Echilibrul dintre ele e singura variantă care funcționează pe termen lung, cel puțin pentru mine
Românii și cumpărăturile: 3 din 4 consumatori merg în magazine pentru reduceri și promoții, plasările determină achiziția
Creștere susținută pentru Highlight Group și în 2024: cifră de afaceri cu 60% mai mare pentru Highlight PR și cu 30% pentru Highlight Agency
Danone România redeschide porțile fabricii de lactate din București pentru o nouă ediție de vizite în fabrică dedicată grădinițelor și școlilor
Prima ediție hibrid a Conferinței Nutripedia a reunit părinții pasionați de alimentația sănătoasă a celor mici în cadrul târgului BabyBoom și în online
Ivan Laketa: Ne dorim ca Glovo Brand Ads să fie în fruntea revoluției din spațiul media de retail din România
Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) a dezbătut cadrul de reglementare și autoreglementare în Influencer Marketing, alături de specialiști locali, experți internaționali și creatori de conținut
31% dintre români consumă carne zilnic, în timp ce 39% se orientează către alternative pe bază de plante
PEPSI și Highlight Agency colaborează pentru a dezvălui noua identitate de brand printr-un captivant spectacol imersiv
Highlight Agency: Al șaselea an consecutiv de creștere, atingând o cifră de afaceri de peste 5,3 milioane de euro în 2023
Danone România a colectat 155.000 de ambalaje în cadrul campaniei de reciclare dezvoltată alături de PENNY și Tetra Pak
Danone România primește certificarea B Corp și se alătură companiilor care îndeplinesc cele mai înalte standarde de sustenabilitate și performanță socială


![[Case Study] De ce brandurile din România mizează puternic pe Glovo Brands Ads](https://media.iqads.ro/2025/10/1-2-cover-410.jpg)








































