Articole care fac referire la Oltea Zambori
[Fapte pentru un viitor mai bun] Oltea Zambori: Oamenii Electric Castle sunt oameni liberi. În gândire, în exprimare, în deschidere față de nou
AI-ul creativ, ACFC agency și Yuki Saaki. O campanie IQads care celebrează creativitatea în era tehnologiei
Linked Culture 2022 aduce în discuție bune practici pentru turismul cultural și patrimoniul din România, în contextul TM2023
Arnold Vieriu: A fost un drum lung de la ”cum îmi aduc mie like-urile vânzări?” până la ”copilul meu stă și el pe Instagram și se pricepe cu hashtag-urile”
Oltea Zambori: Nesiguranța pe care o simțim toți în această perioadă a făcut ca oamenii să se gândească de două ori înainte de a da banii pe un bilet la un concert, un spectacol de teatru sau la un festival
Creative Night Talks în octombrie - despre PR cultural, makerspace, artă contemporană și interdisciplinară
Linked Culture 2021, manifestul cultural timișorean pentru reconstrucția atitudinii orașului față de cel mai important moment al istoriei recente: TM 2023
Linked Culture 2021, manifestul cultural timisorean pentru reconstructia atitudinii orasului fata de cel mai important moment al istoriei recente: TM 2023
Interviu cu Ministrul Culturii, Bogdan Gheorghiu, invitat la prima conferință online din România dedicată sectorului cultural - Linked Culture 2020
[Inspiratie de criza] Oltea Zambori: Nu suntem cu totii in aceeasi barca, dar suntem in aceeasi furtuna si asta ne face sa exersam macar putin empatia
Apel deschis: înscrieri la cele două programe de formare profesională “TMcult - Școală de Critică și Jurnalism Cultural” și “TMcult - Școală de Management Cultural”
Concluziile singurei conferințe de management și marketing cultural din vestul țării - Linked Culture 2019
George Pleșu: Din păcate, promovarea în materie de cultură este deseori slabă, devitalizată, nețintită și confuză
Oltea Zambori și marketingul cultural: Publicul taxează orice promisiune nerespectată. Trăim într-o eră a angertainment-ului
[Twitter. Ultimii mohicani] Oltea Zambori: ”Pe Twitter nu trebuia să joci niciun rol, eram doar noi cu toate defectele noastre scrise în 140 de caractere”
Specialistii in relatii publice si marketing se intalnesc la cea de-a sasea editie a Conferintei PRbeta
PR Forum: Georgiana Gheorghe, Alexandru Negrea si Catalin Tenita despre monitorizarea PR-ului in online
Campania realizata de Pi2 PR pentru Siemens "Amazing Race" a atras o audienta online de peste 100.000













![[UPDATE] CohnandJansen JWT semneaza campania Petrom - "Colectia Reusite Romanesti"](https://media.iqads.ro/2013/11/source21-cover-410.jpg)










