Corporate Social Responsibility:
The demand for do-good companies isn’t going anywhere; in fact, customers are more knowledgable about companies’ business practices than they have ever been before.
CSR should be something inherent in your business structure and act as a way to engage with and give back to the community. It also dictates that your business practices should be transparent, because customers are smart and can easily find out what’s really happening behind the scenes. Finally, CSR should flow into your marketing strategy: Compassionate tweets, posts, events, and videos are often widely shared and offer a reputable way to elevate your brand.














![[Case Study] „Răspunde pentru Mâine” – Cum Sphera Group oferă o nouă șansă copiilor din Ferentari, iar GMP&U spune povestea mai departe](https://media.iqads.ro/2025/10/poza-zi-de-bine-cover-410.jpg)
![[Work&Self] Ioana Cărtărescu-Petrică: In general, nu-mi place sa stau sa astept burnout-ul. Muncesc cu drag si dedicare cand simt ca are sens si ca munca mea e apreciata si valorificata si plec atunci cand nu se intampla asta](https://media.iqads.ro/2025/10/fotojet-2025-10-17t105839-868-cover-410.jpg)

![[PR Playbook] Crenguța Roșu: Aici cred că se joacă viitorul meseriei: între viteză și sens. Oricât de multe canale și tehnologii am avea, miza rămâne aceeași: să fim înțeleși, nu doar văzuți](https://media.iqads.ro/2025/10/crengutzcrop-cover-410.jpg)























