[PR de criză] Crenguța Roșu: Ca un fel de regulă a crizelor, acestea lovesc mereu seara, după ora 18.00 și, în general, în weekend

[PR de criză] Crenguța Roșu: Ca un fel de regulă a crizelor, acestea lovesc mereu seara, după ora 18.00 și, în general, în weekend

Dacă ne uităm la cele mai recente crize locale, pare adevărat, spune Crenguța Roșu, Owner DC Communication.

Crenguța a înfruntat prima criză de PR când era învățăcel, la Londra, și funcționar public, parte a Biroului de Presă al Guvernului, în perioada în care Guvernul tocmai fusese atacat de mineri. Au urmat, apoi, tot felul de crize și „crize posibile”. De la defect de produs, la accidente, la conflicte intra- și între organizații / instituții.

La capitolul acesta, lucrurile evoluează rapid și nimic nu stă pe loc:

Cu numai 5 ani în urmă, manualele de criză stipulau că echipa de decizie pentru caz trebuie să se întrunească în maxim 2 ore. Azi, în acest interval este de dorit să fi trecut deja de etapa colectării primelor informații, pentru a putea formula un prim punct de vedere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related