[PR-ul față cu reacțiunea] Crenguța Roșu (DC Communication): Cu cât exercițiul responsabilității este mai imprimat în acțiunea companiei, cu atât formulările sunt mai lipsite de riscuri

[PR-ul față cu reacțiunea] Crenguța Roșu (DC Communication): Cu cât exercițiul responsabilității este mai imprimat în acțiunea companiei, cu atât formulările sunt mai lipsite de riscuri

De mai bine de două decenii, DC Communication derulează proiecte de management al riscurilor de comunicare, de evaluare și de prevenție; ”avem metodologie clară pe care o aplicăm din ziua unu de colaborare” spune Crenguța Roșu, Managing Partner, care este de părere că formularea comunicării este rezultatul responsabilității asumate pe termen lung în companie; deci cu cât responsabilitatea se află deja în reflexul companiilor, cu atât formulările sunt mai corecte făcute și lipsite de riscuri.

În schimb, spune Crenguța:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related