[Noul fals si uz de fals] Neincredere, polarizare, ignoranta. Efectele stirilor false, vazute de Crenguta Rosu (DC Communication)

[Noul fals si uz de fals] Neincredere, polarizare, ignoranta. Efectele stirilor false, vazute de Crenguta Rosu (DC Communication)

Nimic mai trist decat sa ti se sugereze sa iei totul cu un gram de dubiu. Tot ce citesti, tot ce auzi, tot ce ti se spune prin viu grai la radio, TV sau la un pahar de vin. Era post-truth, cunoscuta si sub numele de era post-sanity, este acea perioada in care meme-urile pline de haz se impletesc cu minciunile care strica totul.  

Crenguta Rosu, Managing Partner DC Communication, este ultimul nume care baga spaima-n noi. Aplicam regula de trei simpla, iar asta inseamna ca daca intr-o stire de care nu suntem siguri dizolvam un gram de dubiu, ei bine, la un text de opinie de 10.000+ de semne, avem X grame de dubiu. Valoarea lui X devine horror. Exista riscul sa dam in ceea ce hai sa numim Paranoidalita Pernicioasa. Si e pacat, ca suntem tineri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related