Articole care fac referire la PR de criza
[PR de criză] Cosmina Croitoru: Criza de PR, odată instalată, este un fenomen greu de gestionat singur, fără ajutorul unui expert. E ca și cum i-ai spune unui pacient cu pancreatită cronică să se trateze singur
[PR de criză] Lavinia Pavel: Publicul judecă prea aspru, chiar duce la extrem. Companiile au de lucrat la partea de comunicare, însă ce se întâmplă în social media acum este departe de a constitui o normalitate
[PR de criză] Iuliana Floricică: Există o responsabilitate mai mare în alegerea pilonilor de comunicare și folosirea unor mesaje adecvate, care să nu deranjeze. Asta poate duce însă și la diluarea autenticității și ipocrizie
[PR de criză] Ana Sișu: De la COVID încoace, oamenii se uită cu mult mai multă atenție și, cel mai adesea, taxează acțiunile și discursurile care li se par oportuniste
[PR de criză] Cătălina Rousseau: Încercarea majoră prin care trec astăzi toate afacerile, mari, mijlocii sau mici este criza de forță de muncă specializată și de specialiști, provocând consecințe în lanț în economii
[PR de criză] Daniela Spiridonescu: Scandalurile de vara asta au fost foarte mult despre diferențele dintre noi, despre polaritatea grupurilor
[PR de criză] Sorina Mihail: Când îți arde casa, trebuie întâi să stingi focul, apoi să decizi cum o reconstruiești, așa că primul telefon nu îl dai echipei de construcții
[PR de criză] Raluca Rotaru (Ene): Un pic de “hai să suflăm și-n iaurt” poate economisi mulți bani când chiar se instalează criza
[PR de criză] Veronica Plăcintescu: Doar când nu înveți, rămâi în negare sau te convingi că totul a fost ok, abia atunci eșuezi
[PR de criză] Mihaela Tudor: Transparența și etica rămân cele mai sigure „mijloace de prevenire” a crizelor de comunicare, și nu numai
[PR de criză] Roxana Dibă: Există o lipsă de răbdare și o obsesie de a transforma orice criză în oportunitate
[PR de criză] Elena Bululete: Neasumarea greșelilor și ignorarea lor sunt, în continuare, cele mai frecvente greșeli în gestionarea crizelor de comunicare
[PR de criză] Ce să NU faci niciodată, de la Trust Communications: Să dispari, să cauți vinovați, să te folosești de "No comment"
[PR de criza] Ana Maria Diceanu: 70% dintre crize se pot anticipa. 70% dintre crize sunt de fapt situatii dificile care nu au fost gestionate la timp
[PR de criza] Sfaturi de la The Public Advisors: Ce nu trebuie sa faci niciodata, dar niciodata, este sa ascunzi adevarul si sa dai informatii „off the record”
[PR de criza] Irina Roncea: Comunicarea de criza nu e un plasture pe care-l aplici peste o rana ca sa nu se vada in presa
[PR de criza] Corina Vințan: În România foarte multe din crizele pe care le urmăresc apreciez că sunt induse
[PR de criză] Crenguța Roșu: Ca un fel de regulă a crizelor, acestea lovesc mereu seara, după ora 18.00 și, în general, în weekend
[PR de criza] Andra Gherasim si Alina Marcu, despre altfel de dusmani: Lipsa de asumare, refugierea in spatele procedurilor, timpul de reactie intarziat
[PR de criza] Cătălina Rousseau: Nu se pot atinge ținte "stelare" în situații critice prin abordări publicitare sau prin reclamă, oricât de creative ar fi


![[PR de criza] Tereza Tranakas: Romanii sunt usor ipohondri si speriati de interactiunea cu presa](https://media.iqads.ro/2017/03/img-9861-copy-cover-410.jpg)











